Οι μαθητές της Γ΄και Δ’ τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμπάκας στις γειτονιές του Ασπροπάρη
Την Τετάρτη 18 Μαΐου οι μαθητές της Γ’ και της Δ’ τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμπάκας
Ανάκτηση κωδικού πρόσβασης.
Ένας κωδικός πρόσβασης θα σας αποσταλεί με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Ανάκτηση κωδικού πρόσβασης.
Ένας κωδικός πρόσβασης θα σας αποσταλεί με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.