«Δεν μπορώ να κάνω δίαιτα…» – Από την αισθητικό Φανή Λουτριώτη-Ζησοπούλου.

Θέλετε να χάσετε κιλά αλλά δεν μπορείτε να κάνετε δίαιτα;

0 96

Θέλετε να χάσετε κιλά αλλά δεν μπορείτε να κάνετε δίαιτα;

Θέλετε να χάσετε κιλά αλλά δεν μπορείτε να κάνετε δίαιτα;

Θα σας απαντήσω έτσι απλά!

«Μην κάνετε δίαιτα, άλλωστε και χωρίς αυτή μπορείτε να χάσετε τα περιττά κιλά!»

Όσο απίστευτο κι αν ακούγεται αυτό, δεν είναι!
Γιατί πάνω από όλα σε ένα πρόγραμμα αδυνατίσματος αυτό που απαιτείται είναι η απουσία κάθε μορφής καταπίεσης.
Βεβαίως αν δεν κουνήσουμε το δαχτυλάκι μας τίποτα δεν μπορούμε να επιτύχουμε και βεβαίως το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση του αδυνατίσματος.
Δεν υπάρχει μαγικός τρόπος για να χάσουμε τα περιττά κιλά και μάλιστα άμεσα, αλλά υπάρχει μη καταπιεστικός τρόπος να το επιτύχουμε αργά και σταθερά.

Ο ΤΡΟΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΣΚΕΛΗ…

1. Επιλέγουμε με διαφορετικά κριτήρια τις τροφές που καταναλώνουμε.

2. Προσθέτουμε στη ζωή μας περισσότερη κίνηση.

Τα διαφορετικά κριτήρια έχουν λιγότερη σχέση με τις προσωπικές προτιμήσεις του καθενός και περισσότερο με τις πολλές ή λίγες θερμίδες που έχει το κάθε έδεσμα καθώς και με τη θρεπτική του αξία.

Εν ολίγης αν θέλετε να χάσετε κιλά χωρίς να κάνετε δίαιτα συνεχίστε να τρώτε ότι τρώγατε μέχρι τώρα, μειώνοντας σταδιακά την ποσότητα όλων των τροφών που καταναλώνετε , έτσι ώστε να φτάσετε στο σημείο να χορταίνεται με τα 2/3 της ποσότητας που έχετε συνηθίσει. Φροντίστε να τρώτε 3 γεύματα κάθε μέρα και ενδιάμεσα περιοριστείτε σε ένα φρούτο, ένα γιαουρτάκι ή λίγους ξηρούς καρπούς.

Μόλις αρχίσετε να νιώθετε ικανοποιημένοι με τις μικρές ποσότητες φαγητού, προχωρήστε στη φάση της επιλεκτικότητας.

Μειώστε κατά 1/3 τις λιπαρές και τις γλυκές τροφές καθώς και τα λίπη που χρησιμοποιείται για μαγείρεμα και ντρέσινγκ – γλυκά, τυριά, αλλαντικά, βούτυρο, λάδι, και αυξήστε κατά 1/3 την κατανάλωση λαχανικών και φρούτων.

Παράλληλα μειώστε στο ήμισυ την ποσότητα του αλκοόλ που καταναλώνετε την ημέρα και αντικαταστήστε τα γαλακτοκομικά προϊόντα με τα αντίστοιχά τους σε χαμηλά λιπαρά –γάλα ή γιαούρτι με 1,5 % λιπαρά, τυριά λάιτ κλπ.
Παράλληλα καταργήστε το ασανσέρ όταν πρόκειται να ανεβείτε 2-3 ορόφους.
Καθιερώστε μισής ώρας γρήγορο περπάτημα καθημερινά. Αν δεν σας αρέσει το περπάτημα κάντε ποδήλατο κολυμπήστε, παίξτε μπάλα, χορέψτε ή γυμναστείτε.

Αν τηρήσετε όλα τα παραπάνω είναι βέβαιο ότι μέσα σε ένα μήνα, θα νιώθετε πολύ υγιείς , πιο ανάλαφροι, τουλάχιστον κατά κιλά, καθόλου καταπιεσμένοι και το πιθανότερο είναι ότι θα σας έχει ανοίξει και η όρεξη για…δίαιτα..

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.