Τέλος τα πανυγήρια….
Εβδομάδα ξεκούρασης για τους περισσότερους ήταν αυτή που διανύσαμε καθώς πέρα από την αργία της Δεύτερης μέρας του Πάσχα, ακολούθησε η Απεργία (αργία) της εργατικής πρωτομαγιάς την περασμένη Πέμπτη και αρκετοί, κυρίως Δημόσιοι Υπάλληλοι Βρήκαν την ευκαιρία να περάσουν όλη την εβδομάδα μακριά από την δουλειά τους. Βέβαια υπάρχει και ένας μεγάλος…
Διαβάστε περισσότερα...