Όπισθεν του Δημαρχείου Καλαμπάκας έκαναν εμφάνιση τα αγριογούρουνα που πλεον ζουν αναμεσά μας και τα έχουμε δει πάρα πολλοί κάτοικοι!
Αυτή τη φορά αγριογούρουνα εφτασαν σε σημείο που είναι κεντρικό και κάποτε εκεί – πριν χρόνια – υπήρχαν αδέσποτα σκυλιά που μόνο τολμηροί περνούσαν!
Σιγά σιγά και παλι μονο τολμηροί θα περνάνε, αυτή τη φορά λόγο αγριογούρουνων τα οποία ετυχως για την ώρα δεν εχουν κανει κάποια επίθεση σε κατοικο – γενικότερα – της περιοχής!







