Τα οφέλη μιας προπόνησης σε έναν διάδρομο γυμναστικής

0 242

Πολλοί άνθρωποι έχουν ακούσει για τα οφέλη στην υγεία από ένα πρόγραμμα προπόνησης με έναν διάδρομο γυμναστικής. Ωστόσο, οι περισσότεροι δεν είναι σίγουροι για το τι σημαίνει πραγματικά αυτό. Αυτό που ακολουθεί λοιπόν είναι μια μικρή σύνοψη του πώς ένα πρόγραμμα γυμναστικής με διάδρομο μπορεί να ωφελήσει την υγεία σας γενικότερα.

Όλοι έχουν ακούσει ότι οι διάδρομοι είναι ένας πολύ καλός τρόπος να παραμείνουν σε φόρμα, να χάσουν βάρος και να βοηθήσουν την καρδιά τους να παραμείνει ισχυρή. Αλλά, αυτός ο τύπος προπόνησης μπορεί να βοηθήσει την υγεία και με άλλους τρόπους.

– Οι προπονήσεις στον διάδρομο γυμναστικής μπορούν να σας βοηθήσουν να νικήσετε την κατάθλιψη.

Χρησιμοποιώντας ένα μηχάνημα γυμναστικής  για οκτώ λεπτά κάθε μέρα, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι μείωσε δραματικά τα συμπτώματα της κατάθλιψης. Έχει από καιρό τεκμηριωθεί ότι η τακτική άσκηση βοηθά στην ανακούφιση από την κατάθλιψη, αλλά αυτό που εκπλήσσει με τη μελέτη είναι ότι ακόμη και οι έντονες προπονήσεις μπορούν να έχουν παρόμοιο  αποτέλεσμα.
Εάν αισθάνεστε λίγο ψυχολογικά πιεσμένοι, προσπαθήστε να βρείτε μόνο δέκα λεπτά την ημέρα για να ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα γυμναστικής και να δείτε αν θα σας βοηθήσει.

– Οι διάδρομοι γυμναστικής μπορούν να σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε περισσότερο.

Είναι πάντα γνωστό ότι όσο πιο σωματικά ενεργείς είστε κατά τη διάρκεια της ημέρας, τόσο καλύτερα κοιμάστε τη νύχτα. Αυτή η κοινή αντίληψη έχει δοθεί από κάποιες επιστημονικές έρευνες με αξιόπιστα αποτελέσματα  που διεξάγονται στο Πανεπιστήμιο του Stanford. Η έρευνα επικεντρώθηκε σε 43 ενήλικες εθελοντές ηλικίας 50 έως 76 ετών, που δεν πραγματοποιούν καμία άσκηση και είχαν καταγραφεί μέτριες συνθήκες ποιοτικού ύπνου.
Οι εθελοντές χωρίστηκαν σε δύο ομάδες. Μία ομάδα κλήθηκε να ασκείτε 30 έως 40 λεπτά, τέσσερις φορές την εβδομάδα. Η άλλη ομάδα συνέχισε να ζει τη ζωή της κανονικά.

Όπως αναμενόταν, το πρότυπο ύπνου της μη ενεργής ομάδας παρέμεινε αμετάβλητο. Ωστόσο, η ομάδα που έκανε αυστηρή άσκηση ανέφερε ότι χρειάστηκε μόνο το μισό χρόνο για να κοιμηθεί όπως συνήθως. Επιπλέον, δήλωσαν ότι ο νυχτερινός ύπνος τους βελτιώθηκε σημαντικά.

Η μελέτη δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of the American Medical Association. Είναι ενδιαφέρον ότι ανέφερε ότι οι άνθρωποι που έκαναν τακτική αερόβια άσκηση ή βιαστικό περπάτημα κοιμήθηκαν σχεδόν μία ώρα περισσότερο από εκείνους που δεν ασκήθηκαν.

Οι άνθρωποι αφιερώνουν όλο και λιγότερο χρόνο για οποιαδήποτε δραστηριότητα. Φαίνεται ότι οι ζωές μας γίνονται πιο πολυάσχολες, ως εκ τούτου, υπάρχει λιγότερος χρόνος για έντονες προπονήσεις. Οι διάδρομοι, επιτρέπουν την επίτευξη περισσότερης αερόβιας άσκησης και άσκησης καύσης θερμίδων σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Μπορείτε να περάσετε μόλις 10 λεπτά την ημέρα – εφόσον το κάνετε αυτό τακτικά – για να πετύχετε την καρδιαγγειακή προπόνηση που χρειάζεστε. Για να μην γίνει ωστόσο μια βαρετή ρουτίνα, προσπαθήστε να μεταβάλλετε το πρόγραμμα προπόνησής σας στον διάδρομο γυμναστικής. Αυτό θα σας βοηθήσει επίσης να ασκήσετε μυς που κανονικά δεν θα ωφελούνταν από την προπόνηση.

Τα οφέλη αυτού του προγράμματος δεν μπορούν να αμφισβητηθούν. Μια καλή προπόνηση θα βελτιώσει σίγουρα τη σωματική και ψυχική σας ευεξία.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.