Ο Σύλλογος Αδελφοποιημένων Πόλεων Καλαμπάκας στην αδελφή πόλη Le Haillan

0 606

Δεκατρία άτομα απλά μέλη και μέλη του Δ.Σ. ξεκινήσαμε το Σάββατο 18 Νοέμβρη το ταξίδι μας. Στο αεροδρόμιο μας περίμεναν με ενθουσιασμό οι οικογένειες που θα μας φιλοξενούσαν, ήταν διάχυτη η συγκίνηση και η αγάπη τους .

Το απόγευμα στην αίθουσα ‘’Καλαμπάκα’’ τους προβάλαμε το χρονικό των γεγονότων του Πολυτεχνείου ,ακούστηκαν τραγούδια του Θεοδωράκη με την Φαραντούρη τα οποία παρακολούθησαν με ευλάβεια. έγινε η καθιερωμένη ανταλλαγή δώρων και προσφέρθηκε μπουφές απο τον Δήμο.

Την άλλη μέρα την Κυριακή μας παρέλαβε λεωφορείο και κάναμε τον γύρο της λιμνοθάλασσας του Αρκασόν με καραβάκι και με έναν καταπληκτικό ξεναγό απο την περιοχή που με πολύ μεράκι μας εξήγησε  πως λειτουργεί εκεί το οικοσύστημα αλλά και το ιδιοκτησιακό, δεν μπορέσαμε να επισκεφτούμε τους αμμόλοφους του Pylat γιατί οι θύελλες τους είχαν καταστρέψει. Το μεσημέρι φάγαμε σε ένα καταπληκτικό εστιατόριο με θέα όλη την λιμνοθάλασσα που χαμήλωνε σιγά σιγά το νερό και έβγαιναν στην επιφάνεια τα οστρακοειδή, Μετά το καταπληκτικό γκουρμέ φαγητό μας πήγανε σένα χωριό εκτροφείο οστρακοειδών όπου μας ξενάγησαν και μας εξήγησαν τον τρόπο εκτροφής τους και ακολούθησε γευστική δοκιμή με όλα τα ωραία πειράγματα για τους  Καλαμπακιώτες που δεν έχουν συνηθίσει να τρώνε στρείδια, Το βράδυ χωριστήκαμε σε ομάδες άλλοι σε σπίτια και άλλοι σε restaurant, τα τραγούδια και οι χοροί είχαν την τιμητική τους.

Την Δευτέρα μας έδωσαν εισιτήρια για όλη την  ημέρα να περιηγηθούμε την πόλη του Μπορντώ μαζί τους με το τράμ ,είδαμε το μνημείο των Γερονδίνων την Place de Bourse, τον Γαρούνα που τον πετύχαμε σε πλημμυρίδα, την πλατεία θεάτρου οπου ζήσαμε την πιο χαρούμενη στιγμή με το τράμ Καλαμπάκα να περνάει μπροστά μας ,η χαρά μας ήταν απερίγραπτη και η συγκίνηση, Το μεσημέρι μας προσφέρθηκε γεύμα για πρώτη φορά στη δεξιά όχθη με θέα την πανέμορφη παλιά γέφυρα του Ναπολέοντα Βοναπάρτη με τις δεκαεπτά αψίδες οσα και τα γράμματα του ονόματός του στα Γαλλικά, εκεί μας έκανε την τιμή να φάει μαζί μας ο πρωτεργάτης της αδελφοποίησης Πατέρας Θεόδωρος, Το απόγευμα μας πήγανε σε ένα καινούργιο μουσείο κρασιών απο όλο τον κόσμο όπου σταθήκαμε πάλι τυχεροί να ξαναδούμε να περνάει μπροστά μας το τραμ Καλαμπάκα, το βράδυ το περάσαμε πάλι με τις οικογένειες.

Την Τρίτη το πρωι σε μια συνάντηση στο Δημαρχείο με τους διευθυντές των σχολείων και τους αντιδημάρχους πολιτιστικών και αθλητισμού βάλαμε τους στόχους για την συνεργασία μας αυτή την χρονιά με ανταλλαγές μαθητών και νέων καθώς και την πρόταση για υπογραφή συμμετοχής του Δήμου Καλαμπάκας σε δίκτυο Πόλεων όπου συμμετέχει και το Le Haillan. Το μεσημέρι με δάκρυα στα μάτια τους αποχωριστήκαμε.

Για αυτούς που ήρθανε πρώτη φορά ήταν μια αξέχαστη εμπειρία για του άλλους ήταν στιγμές γεμάτες νοσταλγία.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει