Το δέντρο των ευχών στόλισαν οι πρόσκοποι Τρικάλων
Mία πρωτότυπη εκδήλωση διοργάνωσαν οι Πρόσκοποι Τρικάλων την Κυριακή 23.12.2007 το πρωί στη πλατεία Ρήγα Φεραίου, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στα παιδιά της πόλης αλλά και σε πολλούς ενήλικες να στείλουν τις ευχές τους σε όλο τον κόσμο για Υγεία – Ειρήνη και Προκοπή, με αφορμή τις Άγιες ημέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.
Διαβάστε περισσότερα...