Γιάννης Μπουτίνας- Καμπάνια – εξπρές για τουριστική περίοδο 80 – 100 ημερών στη Θεσσαλία

0 917

Στην έντυπη έκδοση της εφημερίδας Larissanet αλλά και στην ιστοσελίδα της, υπάρχει σήμερα δημοσίευμα με σχεδιασμό από πλευράς Περιφέρειας Θεσσαλίας και φυσικά του ειδικού Εντεταλμένου Συμβούλου Τουρισμού Γιάννη Μπουτίνα για τουρισμό εξπρές 80 – 100 ημερών στη Θεσσαλία την καλοκαιρινή περίοδο

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ του Πάνου Γαρουφαλιά στην Larissanet.gr

Είναι πραγματικά ένα περίεργο καλοκαίρι το φετινό για τον τουρισμό. Οι περιορισμοί πολλοί και τα ερωτηματικά είναι ακόμη περισσότερα, αν τελικά θα μπορέσει να διασωθεί ένα μεγάλο μέρος της περιόδου για τις επιχειρήσεις. Μπροστά σε αυτήν τη δύσκολη κατάσταση χρειάζονται άμεσες λύσεις για να διασωθεί, ότι είναι εφικτό για τον τουριστικό κλάδο της Θεσσαλίας και του ν. Λάρισας. Η Περιφέρεια Θεσσαλίας για αυτό το λόγο εκπονεί ένα σχέδιο εξπρές- προβολής ώστε να βοηθήσει στην νέα πραγματικότητα που είναι μπροστά μας. Ο εντεταλμένος Σύμβουλος για θέματα τουρισμού της Περιφέρειας Θεσσαλίας κ. Ιωάννης Μπουτίνας μιλά για όλον αυτόν το σχεδιασμό που περιέχει ενέργειες, αλλά και προτάσεις προς το υπουργείο με στόχο να υπάρξει σεζόν από 80 έως 100 ημέρες.

«Είναι αλήθεια ότι για να λειτουργήσει ένα σχέδιο προβολής για τον τουρισμό χρειάζεται αρκετό χρόνο. Εδώ είμαστε σε μια ιδιόμορφη κατάσταση λόγω της πανδημίας, πρέπει άμεσα σε ένα μήνα να ακολουθήσουμε μια επιθετική πολιτική για να έχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για τους μήνες από Ιούλιο έως και Σεπτέμβριο Στοχεύουμε στον εσωτερικό τουρισμό στην Ελλάδα με μια καμπάνια που θα θυμίζει στους Έλληνες την ξεχασμένη Θεσσαλία. Όπως είναι τα παράλια της Λάρισας, όπου έχουν να έρθουν χρόνια. Η πλευρά του Ολύμπου στην περιοχή της Ελασσόνας ενδείκνυται. Τα νησιά όπως η Σκόπελος και η Αλόννησος, και το ανατολικό Πήλιο ξεχωρίζουν. Κάνουμε στοχευμένη επικοινωνιακή πολιτική με έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα», σημειώνει ο κ. Μπουτίνας.

Ο εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος για θέματα τουρισμού αναφέρει πως θα κινηθεί η Περιφέρεια σε αυτή την καμπάνια και σημειώνει με νόημα τα πλεονεκτήματα των παραλίων της Λάρισας τα οποία αποκαλεί «θεσσαλική ριβιέρα».

«Οι ενέργειές μας περιέχουν και στοχευμένες δράσεις στα Βαλκάνια ποντάροντας στο οδικό τουρισμό, με μεμονωμένη κίνηση, χωρίς την χρήση αεροπλάνου. Θέλουμε να έχουμε άμεσα θετικά αποτελέσματα για τα παράλια της Λάρισας, τα οποία τα ονομάζω «Θεσσαλική ριβιέρα». «Ένα από τα μηνύματα αυτής της καμπάνιας είναι ότι έχουμε μια τεράστια παραλία στο ν. Λάρισας, όπου μπορούν να κρατούνται οι αποστάσεις και να υπάρχει ασφάλεια. Τα επόμενα χρόνια οι τουριστικές επιχειρήσεις θα κεφαλαιοποιήσουν την ασφάλεια που έχουν δείξει. Είναι κάτι σημαντικό», καταλήγει.

Αναδιαμόρφωση ενεργειών και δράσεων 

Η επόμενη ημέρα έρχεται και βρίσκει τον τουρισμό σε μια ανεπανάληπτη ύφεση. Ως δεδομένο είναι ότι αρκετές χώρες έχουν κλειστά τα σύνορα τους και άλλες θα βγάλουν άμεσα ταξιδιωτικές οδηγίες για αποφυγή ταξιδιών και ακόμη ότι πολλές αεροπορικές εταιρείες θα περιορίσουν τις πτήσεις τους και άλλες θα καθηλώσουν τα αεροπλάνα τους στο έδαφος .Με όλα αυτά τα δεδομένα αναδιαμορφώνεται το πρόγραμμα της τουριστικής προβολής .

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας στοχεύει σε αγορές και κατηγορίες δυνητικών επισκεπτών που θα μπορέσουν να κινηθούν –την επόμενη ημέρα – προς τους προορισμούς της περιφέρειας μας με ασφάλεια αλλά και να φύγουν  ασφαλείς.

Ενδεικτικά, η φετινή σεζόν εργάζεται ώστε να  διαρκέσει 80 – 100 ημέρες.

Οι κατηγορίες που θα δώσει έμφαση στη προβολή θα είναι  οι εξής:

  1. Εσωτερικός Τουρισμός. Μια μίνι καμπάνια που θα βασιστεί σε αναπαραγωγή και προώθηση των προορισμών μέσω οπτικοακουστικού υλικού σε social media και σε ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα.
  2. Οδικός τουρισμός. Στοχεύουμε στους τουρίστες που μπορούν να έρθουν στη Θεσσαλία με τα ιδιωτικά τους οχήματα χωρίς να χρησιμοποιήσουν μέσα μαζικής μεταφοράς .Στατιστικά ο οδικός τουρισμός στη χώρα μας ξεπερνά το 25% τα τελευταία  5  χρόνια . Άμεσα θα στοχεύσουμε στις αγορές της Σερβίας , Βουλγαρίας και Ρουμανίας αλλά  και της  Ρωσίας .
  3. Ποιοτικός θεματικός τουρισμός. Εδώ τα δυνατά μας χαρτιά είναι το πρώτο καταδυτικό πάρκο, τα μοναδικά,  για πολιτιστικό – θρησκευτικό τουρισμό, Μετέωρα.

Προτάσεις τουριστικής προβολής

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας και τμήμα του τουρισμού έχει έτοιμες προτάσεις για την φετινή καλοκαιρινή σεζόν.

Πιο συγκεκριμένα, οι προτάσεις είναι:

  • Προβολή σε θεματικά έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα Σερβίας, Βουλγαρίας, Ρουμανίας.
  • Προβολή σε θεματικά έντυπα και ηλεκτρονικά ελληνικά μέσα.
  • Εγκατάσταση TV50΄+ στο λιμάνι Βόλου και αναπαραγωγή video.
  • Τοποθέτηση γιγαντοαφισών σε σιδηροδρομικούς σταθμούς και σταθμούς λεωφορείων .
  • Προβολή σε σημεία πρωτευουσών Βελιγραδίου, Σόφιας, Βουκουρεστίου.
  • Συμμετοχή σε προβολή σε τηλεοπτικά μέσα Βελιγραδίου, Σόφιας, Βουκουρεστίου, Μόσχας.
  • Στοχευμένη καμπάνια προβολής καταδυτικού πάρκου (ανάλογα με τις χώρες που ανοίγουν).
  • Παραγωγή βίντεο 30-45΄ και προώθηση σε κοινωνικά δίκτυα (social media) και σε ηλεκτρονικά μέσα Ελλάδας αρχικά.
  • Αν το επιτρέψει η περίσταση, οργάνωση roadshows σε Bαλκάνια και Κεντρική Ευρώπη.
  • Ενεργοποίηση συμφώνων συνεργασίας με Ρωσία.
  • Συντονισμένη προβολή με τον ΕΟΤ για Όλυμπο, Μετέωρα, Πήλιο και Σποράδες.

Σε συνεδρίαση που αφορούσε τα θέματα ζητείται από πλευράς του υπουργείου ενημέρωση για:

  • προσπάθεια εξεύρεσης κοινού υγειονομικού πρωτοκόλλου με διακρατικές συμφωνίες
  • έλλειψη κοινής στρατηγικής πολιτικής από την Ε.Ε. για ενιαίο πρωτόκολλο
  • επαφή με αεροπορικές εταιρείες για κοινή λύση
  • καμπάνια προβολής στην οποία μπορούν να συμμετέχουν και οι περιφέρειες αν θέλουν – φυσικά με οικονομική συμμετοχή

Από πλευράς της Περιφέρειας Θεσσαλίας η εισήγηση αφορούσε:

  • μέτρα στήριξης όλων των τουριστικών επιχειρήσεων
  • άμεση ενημέρωση για τα πρωτόκολλα υγείας
  • άμεσα νέο νομοθετικό πλαίσιο για AIRBNB
  • άμεσα στήριξη της καμπάνιας για τον εσωτερικό τουρισμό και τον οδικό τουρισμό
  • διαδικασίες κατάργησης visa από Ρωσία
  • στήριξη θεματικών προϊόντων , όπως το καταδυτικό πάρκο
  • άμεση ενημέρωση  για ταξιδιωτικές οδηγίες από χώρες Ε.Ε.
  • στήριξη της καμπάνιας της Περιφέρειας  σε Βαλκάνια, Ελλάδα, Ρωσία

Μέτρα για στήριξη επιχειρήσεων

Η Περιφέρεια Θεσσαλία εισηγείται και μέτρα για την στήριξη των επιχειρήσεων όπως:

α) Μείωση του ΦΠΑ στο σύνολο των τουριστικών επαγγελμάτων.

β) Αναστολή και Διαγραφή του ΕΝΦΙΑ των καταλυμάτων για το 2020.

γ) Αναστολή φορολογικών και ασφαλιστικών τελών και ρυθμίσεων μέχρι 30/08/2020 και ένταξη σε 36 δόσεις όλων των τελών για το 2020.

δ) Άμεση ρευστότητα μέσω χρηματοδοτικών εργαλείων των τουριστικών επιχειρήσεων για την δυνατότητα επανεκκίνησης αυτών , μέσω εγγύησης Δημοσίου και με ταχείες διαδικασίες και χωρίς κριτήρια κερδοφορίας των επιχειρήσεων.

ε) Επιδότηση των θέσεων εργασίας στις τουριστικές επιχειρήσεις και παράλληλα πρόβλεψη ταμείου ανεργίας για τους εργαζόμενους που δεν θα λειτουργήσουν οι επιχειρήσεις των.

 

Πηγή: ENTΥΠΗ LARISSANET

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr