Τέρμα το… τσάμπα στην Εγνατία Οδό

Θέμα λίγων μηνών φαίνεται πως αποτελεί η επιβολή διοδίων για όσους οδηγούς χρησιμοποιούν την Εγνατία Οδό. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας έως το τέλος του 2009 θα αρχίσει η επιβολή διοδίων με χιλιομετροχρέωση και όλα αυτά παρά τις έντονες αντιδράσεις των κατά τόπους δημοτικών αρχών που κάνουν λόγο για σημαντική αύξηση του κόστους μετακίνησης προς τα μεγάλα αστικά κέντρα της ευρύτερης περιοχής.

Τέρμα το... τσάμπα στην Εγνατία Οδό
0 188

Θέμα λίγων μηνών φαίνεται πως αποτελεί η επιβολή διοδίων για όσους οδηγούς χρησιμοποιούν την Εγνατία Οδό. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας έως το τέλος του 2009 θα αρχίσει η επιβολή διοδίων με χιλιομετροχρέωση και όλα αυτά παρά τις έντονες αντιδράσεις των κατά τόπους δημοτικών αρχών που κάνουν λόγο για σημαντική αύξηση του κόστους μετακίνησης προς τα μεγάλα αστικά κέντρα της ευρύτερης περιοχής.

Θέμα λίγων μηνών φαίνεται πως αποτελεί η επιβολή διοδίων για όσους οδηγούς χρησιμοποιούν την Εγνατία Οδό.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας έως το τέλος του 2009 θα αρχίσει η επιβολή διοδίων με χιλιομετροχρέωση και όλα αυτά παρά τις έντονες αντιδράσεις των κατά τόπους δημοτικών αρχών που κάνουν λόγο για σημαντική αύξηση του κόστους μετακίνησης προς τα μεγάλα αστικά κέντρα της ευρύτερης περιοχής.
Από τη στιγμή που το ΥΠΕΧΩΔΕ λάβει τη σχετική απόφαση, η εταιρεία που διαχειρίζεται τον αυτοκινητόδρομο θα αναλάβει την ανεύρεση και στελέχωση του κατάλληλου προσωπικού, διαδικασία που θα διαρκέσει δυο- τρεις μήνες. Κάτι τέτοιο, αναφέρουν πληροφορίες είναι πιθανό να γίνει στις αρχές του φθινοπώρου, ενώ για το ύψος των διοδίων, οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως το αρχικό τους ύψος θα ανέρχεται κοντά στα 2 -2,5 ευρώ, σταδιακά όμως θα αυξάνεται για να μπορεί η εταιρεία να ανταποκριθεί στη συντήρηση του δρόμου.
Αυτή τη στιγμή, ο σταθμός διοδίων στον Πολύμυλο Κοζάνης είναι ετοιμοπαράδοτος, ενώ ο αντίστοιχος σταθμός των Ιωαννίνων βρίσκεται στη φάση εγκατάστασης των απαραίτητων ηλεκτρονικών συστημάτων.
Πέραν των παραπάνω δύο σταθμών διοδίων, για τους υπόλοιπους 11 που προβλέπεται ότι θα λειτουργούν στην Εγνατία δεν έχει ακόμη προσδιοριστεί η ακριβής χιλιομετρική τους θέση.
στη φάση εγκατάστασης των απαραίτητων ηλεκτρονικών συστημάτων.
Να θυμίσουμε ότι κοντά στην περιοχή μας σταθμοί διοδίων προβλέπονται στο Μέτσοβο(Α/Κ Μεστόβου-Α/Κ Παναγίας) και στα Γρεβενά (Α/Κ Βόλου-Α/Κ Βενέτικου).
Στόχος της διοίκησης της Εγνατία Οδός είναι να εγκατασταθούν τα διόδια, σε τέτοιο σημείο, ώστε να διευκολύνονται οι μετακινήσεις των κατοίκων των Νομών, απ’ όπου διέρχεται η Εγνατία. Οι σταθμοί δηλαδή σχεδιάζεται να τοποθετηθούν στα όρια τους, προκειμένου να μην απαιτούνται διόδια για τις τοπικές μετακινήσεις.
Ως προς τους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών, και τα πρατήρια βενζίνης, μέχρι στιγμής, έχει παραχωρηθεί, μέσω διαγωνισμού, στην AVIN ο σταθμός στη θέση Κλειδί Ημαθίας (συμβολή ΠΑΘΕ-Εγνατίας), ο οποίος κατασκευάζεται και αναμένεται να λειτουργήσει εντός εξαμήνου.
Συνολικά, θα κατασκευασθούν 11 σταθμοί βενζινάδικων, ενώ θα δημιουργηθούν εννέα ΣΕΑ στο Ελευθεροχώρι Ηγουμενίτσας, στο Περιστέρι, στα Γρεβενά, στον Τετράλοφο Κοζάνης, στη Νυμφόπετρα Θεσσαλονίκης, στην Καβάλα, στον Σώστη Κομοτηνής, στον κόμβο Μάκρης και στη θέση Αρδάνιο. Τελικά μέσα στο σχεδιασμό δεν προβλέπεται τελικά να λειτουργήσει ΣΕΑ στο Μαλακάσι, όπως αρχικά είχε φανεί.
Ενδιαφέρον για την εκμετάλλευση των ΣΕΑ και των βενζινάδικων έχει εκφρασθεί από πολυάριθμες εταιρείες πετρελαιοειδών, εστίασης και ξενοδοχειακών υπηρεσιών. Η Εγνατία Οδός θα εισπράττει μερίδιο του τζίρου που σημειώνουν τα πρατήρια βενζίνης και οι ΣΕΑ.
Στόχος της Εγνατίας Οδού Α.Ε. είναι έως τον Ιούνιο του 2010 οι σταθμοί να τεθούν σε πλήρη λειτουργία.
πηγή Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.