Το Γυμναστήριο SPARK μας ενημερώνει για τα οφέλη της μεθόδου PILATES

0 2,324

Τα οφέλη του PILATES μας προσκαλεί να μάθουμε το Γυμναστήριο SPARK του Θοδωρή Φορτούνη, της πόλης μας.

ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΤΟΥ J.H.PILATES

Ποιος ήταν ο Joseph H. Pilates;

Γεννήθηκε το 1880 στη Γερμανία. Υπήρξε αρκετά ασθενικός σαν παιδί καθώς υπέφερε από άσθμα και ρευματισμούς. Προκειμένου να αντιμετωπίσει τις ασθένειες αυτές, ασχολήθηκε με τη γυμναστική και μελέτησε μορφές άσκησης από ανατολή(όπως η yoga) και δύση, πράγμα που τον έκανε ένα δεινό σκιερ, δύτη και πυγμάχο. Το 1912 πήγε στην Αγγλία όπου εργάστηκε ως πυγμάχος. Όσο βρισκόταν εκεί, ξέσπασε ο Ά παγκόσμιος πόλεμος, που είχε ως αποτέλεσμα τον περιορισμό του μαζί με άλλους Γερμανούς υπηκόους στο Λανκαστερ. Εκεί ανέπτυξε ένα σύστημα εκγύμνασης το οποίο εφάρμοσε στους συγκρατούμενούς του, εφευρίσκοντας έξυπνους τρόπους και εργαλεία που έβρισκε γύρω του, όπως ελατήρια από τα κρεβάτια, τα οποία αργότερα πήραν τη μορφή των σημερινών κρεβατιών Pilates (reformer). Mέσω της μεθόδου αυτής, πολλοί κατάφεραν να επιβιώσουν των θανατηφόρων επιδημιών και άλλων λοιμώξεων λόγω του μαζικού εγκλεισμού. Μετά τον πόλεμο, επέστρεψε στη Γερμανία και συνέχισε να βελτιώνει όλο και περισσότερο τη μέθοδό του. Το 1925 καλέστηκε να εκπαιδεύσει τον Νέο Γερμανικό Στρατό, όμως καθότι διαφωνούσε με την πολιτική κατεύθυνση της Γερμανίας, αποφάσισε να μεταναστεύσει στη Νέα Υόρκη της Αμερικής. Εκεί, μαζί με τη γυναίκα του άνοιξε το πρώτο του studio, όπου πολύ σύντομα έγινε γνωστός στον κύκλο των χορευτών μιας και μέσω της μεθόδου του, πολλοί βελτίωσαν την τεχνικής του και δυνάμωσαν το σώμα τους ως σύνολο.

Τα οφέλη ενός προγράμματος Pilates

Ο σύγχρονος άνθρωπος, λόγω της καθημερινότητάς του και της κακής στάσης σώματος που συνήθως οφείλεται στο επάγγελμά του ή σε ψυχολογικά και συναισθηματικά θέματα, διαταράσσει τις φυσικές του λειτουργίες χάνοντας την ενεργητικότητά του.

Η μέθοδος Pilates ευνοεί ως σύνολο τον άνθρωπο, προσφέροντάς του σωματικά και ψυχικά οφέλη, τα εξής:

  • Γυμνάζει όλο το σώμα από μέσα προς τα έξω, και από τον πυρήνα του σώματος προς την περιφέρεια
  • Βελτιώνει την ισορροπία, ευλυγισία, ευκαμψία
  • Ισχυροποιεί τον κορμό και σταθεροποιείται η σπονδυλική στήλη.
  • Ρυθμίζει και βελτιώνει την αναπνοή(για καλύτερη απόδοση σε κάθε άσκηση)
  • Μειώνει άγχος και στρες
  • Δυναμώνει τους μυς
  • Αποκαθιστά τραυματισμούς
  • Επιτυγχάνει μια καλλίγραμμη σιλουέτα
  • Βελτιώνει την ποιότητα ζωής
  • Καλλιεργεί σώμα και πνεύμα
  • Βελτιώνει την καθημερινότητα

Όπως συνήθιζε να λέει ο Joseph H. Pilates, «Σε 10 μαθήματα θα νιώσεις τη διαφορά στο σώμα σου, σε 20 μαθήματα θα δεις τη διαφορά και σε 30 θα έχεις ένα καινούργιο σώμα»!

Πηγές

Brooke Siler(2014). Pilates και σώμα. Εκδόσεις Πατάκη, Αθήνα.

www.pilates.com

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.