Συνταξιοδοτείται ο Διευθυντής του 2ου Γυμνασίου Καλαμπάκας Γιώργος Λαδάς – Το αποχαιρετιστήριο μήνυμα
Συνταξιοδοτείται ο Διευθυντής του Γυμνασίου Καλαμπάκας κ. Γιώργος Λαδάς, οποίος διετέλεσε σπουδαίος εκπαιδευτικός σε Γυμνάσια και Λύκεια της Καλαμπάκας με τελευταίο σταθμό το 2ο Γυμνάσιο Καλαμπάκας.
Συνταξιοδοτείται ο Διευθυντής του Γυμνασίου Καλαμπάκας κ. Γιώργος Λαδάς, οποίος διετέλεσε σπουδαίος εκπαιδευτικός σε Γυμνάσια και Λύκεια της Καλαμπάκας με τελευταίο σταθμό το 2ο Γυμνάσιο Καλαμπάκας.
Συνταξιοδοτείται ο Διευθυντής του Γυμνασίου Καλαμπάκας κ. Γιώργος Λαδάς, οποίος διετέλεσε σπουδαίος εκπαιδευτικός σε Γυμνάσια και Λύκεια της Καλαμπάκας με τελευταίο σταθμό το 2ο Γυμνάσιο Καλαμπάκας.
Ο κ. Λαδάς Γιώργος γράφει στο αποχαιρετιστήριο μήνυμά του:
Στην ζωή όλα τα πράγματα έχουν ένα τέλος. Έτσι και στην πορεία ενός εκπαιδευτικού έρχεται κάποτε η στιγμή να παραδώσει το τελευταίο του μάθημα. Όχι, το κείμενο αυτό δεν θα σας διδάξει κάτι που δεν γνωρίζατε ήδη. Αποτελεί μια τελευταία πινελιά στον καμβά της εκπαιδευτικής μου πορείας ύστερα από σαράντα πέντε και πλέον χρόνια στα θρανία, αρχικά ως μαθητού και φοιτητού, έπειτα ως καθηγητού, και πρόσφατα ως διευθυντού σας.
Αυτή η πινελιά δεν είναι τίποτα άλλο παρά η μνημόνευση του γεγονότος, ότι είχα την τύχη να διδαχθώ και να διδάξω σε μια πρωτοφανή για την Ελλάδα ιστορική περίοδο, την περίοδο της δωρεάν παιδείας*, η οποία συνεχίζεται έως και σήμερα παρά τις όποιες εύλογες ενστάσεις μπορεί να διατυπώνονται ως προς την διατήρηση της ουσίας της στις μέρες μας.
Προσωπικά, σε όλη μου την εκπαιδευτική διαδρομή απέφυγα τον πειρασμό της οποιαδήποτε μορφής παραπαιδείας. Διακόνισσα την δωρεάν παιδεία, εργαζόμενος πάντα υπό το νομικό πλαίσιο που την υπαγόρευε, από τις θέσεις του διευθυντού Μεταλυκειακών Κέντρων, καθηγητού Γυμνασίου και Λυκείου, διευθυντού Λυκείου και Γυμνασίου. Για εμένα, συστατικό στοιχείο της επιτυχίας της δωρεάν παιδείας ήταν η συνειδητή προσπάθεια διαμόρφωσης ενός περιβάλλοντος, μέσα στο οποίο μαθητές και καθηγητές συμπορεύονται, απουσία ανταγωνισμού, προς την κατάκτηση του εκπαιδευτικού στόχου, δηλαδή της απόκτησης της γνώσης. Το έργο μου έτσι πραγματοποιήθηκε.
Κρατώντας λοιπόν στο νου αυτή την αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα, θέλω με το αποχαιρετιστήριο μου αυτό μήνυμα να προτρέψω τον καθένα από εσάς να προσπαθήσει με όποιο μέσο διαθέτει να προασπίσει και ει δυνατόν να προάγει το ανεκτίμητο αυτό αγαθό της δωρεάν παιδείας. Διότι δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε, ότι η πηγή όλων των σύγχρονων προβλημάτων, αλλά ταυτόχρονα και η λύση τους, εντοπίζεται στην ποιότητα της παρεχόμενης παιδείας που οι νέες γενιές λαμβάνουν.
Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδίας όλους εκείνους τους μαθητές και συναδέλφους που συμπορευτήκαμε όλα αυτά τα χρόνια και να ευχηθώ προσωπικά για τον καθένα να έχει υγεία και να δίνει τον δικόν του καλόν αγώνα.
*Στην πράξη η δωρεάν παιδεία ξεκίνησε στην Ελλάδα με την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του 1964, η οποία πραγματοποιήθηκε από το κόμμα της Ένωσης Κέντρου με Υπουργό Παιδείας τον Γ. Παπανδρέου, Υφυπουργό τον Λ. Ακρίτα και Γεν. Γραμματέα τον Ε. Παπανούτσο και καθιέρωσε την παροχή δωρεάν εκπαίδευσης σε όλα τα ελληνόπουλα ηλικίας 6 έως 15 ετών.