Συνέντευξη του Αθ. Κουτή ιδιοκτήτη του βραβευμένου ξενοδοχείου « Hotel Pyrgos Adrachti » στο Καστράκι στην trivago

Στην γνωστή σελίδα trivago μίλησε ο ιδιοκτήτης του Hotel Pyrgos Adrachti, κ. Θανάσης Κουτής,

0 121

Στην γνωστή σελίδα trivago μίλησε ο ιδιοκτήτης του Hotel Pyrgos Adrachti, κ. Θανάσης Κουτής,

καθώς όπως γνωρίζουμε το ξενοδοχείο του βραβεύτηκε από την trivago ως το καλύτερο Best Value for Money κατάλυμα!

Το δημοσίευμα από την trivago έχει ως εξής:

Τον προηγούμενο Νοέμβριο η trivago αποκάλυψε τους νικητές των Βραβείων της trivago 2018 – τα ξενοδοχεία εκείνα τα οποία οι ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο θεωρούν ότι είναι τα καλύτερα. Μέσα από τα βραβεία αυτά μας δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσουμε τα κορυφαία ξενοδοχεία ανά χώρα, σε πέντε κατηγορίες: καλύτερα ξενοδοχεία 3 αστέρων, καλύτερα ξενοδοχεία 4 αστέρων, καλύτερα ξενοδοχεία 5 αστέρων, καλύτερα εναλλακτικά καταλύματα, καλύτερα καταλύματα Value for Money.

Στην πέμπτη μας συνέντευξη, είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον ιδιοκτήτη του Hotel Pyrgos Adrachti, κο. Θανάση Κούτη, για να μάθουμε ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας του! Το Hotel Pyrgos Adrachti βραβεύτηκε για από την trivago ως το καλύτερο Best Value for Money κατάλυμα!

Σε ένα από το ωραιότερα σημεία του χωριού Καστρακίου, ξαφνιάζει ευχάριστα τον επισκέπτη το ξενοδοχείο, ένα ολοκαίνουργιο πολυτελές οικογενειακό κατάλυμα με στοιχεία παραδοσιακής και μοντέρνας αρχιτεκτονικής , δυναμικής 10 Δωματίων. Η επιλογή της θέσης είναι εκπληκτική, με θέα σ΄όλη την ευρύτερη περιοχή της Πίνδου, του χωριού καθώς και των βράχων των Μετεώρων.

Συγχαρητήρια κ. Κούτη για τη βράβευσή σας σας ως το καλύτερο ξενοδοχείο στην κατηγορία Best Value for Money. Αυτή η βράβευση αποδεικνύει ότι κάνετε κάτι σωστά. Τι θεωρείτε ότι πράξατε σωστά, ούτως ώστε να πάρετε αυτό το θετικό feedback από τους πελάτες σας;

Ευχαριστώ τους πελάτες που μας επέλεξαν για τη διαμονή τους και την θετική αξιολόγηση τους και εσάς που βραβεύσατε ως Best Value for Money το ξενοδοχείο μας το 2018. Το μυστικό είναι δυο λέξεις ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΑ και να είμαστε οι εαυτοί μας. Η θέση που βρίσκετε το ξενοδοχείο μας το κάνει μοναδικό , σε συνδυασμό με τη φιλοξενία μας στους ιδιαίτερους χώρους του καταλύματος μας είναι το μυστικό της επιτυχίας. Είμαστε οικογενειακή επιχείρηση με άμμεση επαφή με τους φιλοξενούμενους μας δίνοντας τους μια βιωματική εμπειρία και όχι μία απλή διαμονή, παρέχοντας τους ταυτόχρονα και την τοπική γαστρονομία στο πρωινό μας

Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίσατε ως ξενοδόχος;

“ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ “. Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι η αγωνία εάν μπορέσουμε να αντεπεξέλθουμε στις προσδοκίες των νέων πελατών μας. Η μεγάλη βαθμολογία στις μηχανές αναζήτησης και στα travel blogs μας κάνουν μαγνήτη έλξης πελατών όλων των κατηγοριών και τα στάνταρ μας θα πρέπει να είναι υψηλά μιάς και η σύγκριση του καταλύματος μας γίνετε από την εμπειρία της βίλας σε ένα νησί το προηγούμενο βράδυ ή ένα πέντε αστέρων ξενοδοχείο της Αθήνας ή ένα πολυτελές σκάφος αναψυχής.

Η βαθμολογία σας στην trivago είναι συγκεντρωμένη από το εργαλείο trivago Index Index (tRI) από εκατοντάδες κριτικές. Πώς προσελκύετε τον επισκέπτη σας; Ποια είναι τα μεγαλύτερα κανάλια σας μάρκετινγκ;

Το πελατολόγιο μας είναι από όλο τον κόσμο και το ίντερνετ είναι το μέσο προσέλκυσης των επισκεπτών μας. Το ξενοδοχείο μας έως και σήμερα είναι στις πρώτες θέσεις σε όλα τα site-travel portal στις αναζητήσεις για την περιοχή μας. Η φήμη του ξενοδοχείου μας και η τοποθεσία του είναι σε μεγάλο βαθμό και αυτός ένας λόγος προσέλκυσης πελατών.

Κατά τη γνώμη σας, ποιες θα λέγατε ότι είναι οι μεγαλύτερες μελλοντικές τάσεις για τους ξενοδόχους;

Η θεωρία μου σε όλους τους τομείς που έχω εργασθεί πριν κάνω το ξενοδοχείο ήταν και είναι ότι ο καθένας μας θα πρέπει να κάνει σωστά τη δουλειά του. Το ίδιο ισχύει και για τους ξενοδόχους θα πρέπει να συνεχίσουμε να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας σε ένα μη φιλικό επιχειρηματικό περιβάλλον και να προσφέρουμε καλές υπηρεσίες και πολλές φορές χωρίς οικονομικό αντάλλαγμα. Θα πω κάτι η λέξη “ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΒΙΩΣΗ “τα λέει όλα. Η ανομία και αθέμιτος ανταγωνισμός πχ στις μισθώσεις διαμερισμάτων ημερήσιας διαμονής με κάνουν να μην έχω καθαρή άποψη για μέλλον των μικρών καταλυμάτων σαν το ξενοδοχείο μας αλλά θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε αυτό που πρέπει.

Τι αγαπάτε περισσότερο στο να είστε ξενοδόχος;

Το να προσφέρω σε όλους το κάτι παραπάνω χωρίς αντάλλαγμα και να γνωρίζω άτομα από όλο τον κόσμο, τα οποία γνωρίζοντας με λίγο με προσκαλούν στο σπίτι τους στη χώρα τους να με φιλοξενήσουν και να με ξεναγήσουν . Έρχονται ως πελάτες και φεύγουν ως φίλοι, δεν υπάρχει καλύτερο συναίσθημα από αυτό.

Όλη η συνέντευξη εδω

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.