Συνάντηση Τρικαλινής Αντιπροσωπείας – Υπουργού για το θέμα του ΤΕΙ Τρικάλων: Οι προτάσεις της ΔΗΜ.ΑΡ στον υπουργό για το θέμα

Αντιπροσωπεία εκπροσώπων του νομού Τρικάλων, επισκέφτηκε σήμερα 07/02/2013, το υπουργείο Παιδείας, δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων για να θέσει το θέμα της συνένωσης των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων που προβλέπει το σχέδιο «Αθηνά».

0 126

Αντιπροσωπεία εκπροσώπων του νομού Τρικάλων, επισκέφτηκε σήμερα 07/02/2013, το υπουργείο Παιδείας, δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων για να θέσει το θέμα της συνένωσης των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων που προβλέπει το σχέδιο «Αθηνά».

Αντιπροσωπεία εκπροσώπων του νομού Τρικάλων, επισκέφτηκε σήμερα 07/02/2013, το υπουργείο Παιδείας, δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων για να θέσει το θέμα της συνένωσης των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων που προβλέπει το σχέδιο «Αθηνά».

Την αντιπροσωπεία αποτελούσαν οι τέσσερις από τους πέντε βουλευτές του νομού Τρικάλων (Γιώργος Κυρίτσης από τη ΔΗΜ. ΑΡ. και οι βουλευτές της Ν.Δ. Μιχάλη Ταμήλος, Ηλίας Βλαχογιάννης και Κώστας Σκρέκας), ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός, ο αντιπεριφερειάρχης Τρικάλων Γιώργος Μιχαλάκης και ο δήμαρχος Τρικκαίων Χρήστος Λάππας.

Τα μέλη της αντιπροσωπείας κατέθεσαν τις προτάσεις τους σχετικά με τη λειτουργία των ΤΕΙ Τρικάλων στο υπουργό Παιδείας, δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο και περιέγραψαν τους λόγους για τους οποίους πρέπει να παραμείνουν σε λειτουργία.

Ειδικότερα, ο βουλευτής της ΔΗΜ.ΑΡ. Γιώργος Κυρίτσης αναφέρθηκε στις θέσεις του κόμματος σχετικά με το σχέδιο «Αθηνά». Η ΔΗΜ.ΑΡ. ζητά από το Υπουργείο Παιδείας να αναθεωρήσει την πρότασή του για εφαρμογή του σχεδίου με την έκδοση προεδρικού Διατάγματος, χωρίς προηγουμένως να έχει γίνει επεξεργασία και συζήτηση στη Βουλή. Μεταξύ άλλων με την πρότασή της η ΔΗΜ.ΑΡ. ζητά:

– Λαμβάνοντας υπόψη τα γεωμορφολογικά χαρακτηριστικά της χώρας, τη σημερινή δομή του ακαδημαϊκού χάρτη της Ελλάδας, την ιστορικότητα των ιδρυμάτων και τις ανάγκες για αναδιαμόρφωση, προτείνεται να υπάρχουν το πολύ έντεκα (11) Κοινοπραξίες Ιδρυμάτων, που θα αποτελούν ενιαίες οργανωτικά ενότητες και θα συμπεριλαμβάνουν και τα ερευνητικά κέντρα.

-Ως «εκπαιδευτικές περιφέρειες» να θεωρούνται γεωγραφικές ενότητες, με συγκεκριμένα πληθυσμιακά, οικονομικά, κοινωνικά χαρακτηριστικά, στα πλαίσια των οποίων εξειδικεύεται και ασκείται το σύνολο των δράσεων της εκπαιδευτικής πολιτικής. Οι ενότητες αυτές δεν βρίσκονται κατ’ ανάγκη σε αντιστοίχιση με τις υπάρχουσες διοικητικές ή γεωγραφικές περιφέρειες και στον ορισμό τους λαμβάνονται υπόψη το σύνολο των παραμέτρων που επηρεάζουν την περιφερειακή διάσταση της εκπαιδευτικής πολιτικής. Ο ακριβής προσδιορισμός των «εκπαιδευτικών περιφερειών» θα προκύψει κατά τη φάση υλοποίησης της συνολικής αναδιαμόρφωσης του ακαδημαϊκού χάρτη και σε συνεργασία με τις υπόλοιπες βαθμίδες της εκπαίδευσης (πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια).

Ο κ. Αρβανιτόπουλος είπε ότι θα μελετήσει τις προτάσεις και θα γίνει νέα συνάντηση.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.