Στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Φιλιππιάδας το 1ο Γυμνάσιο Καλαμπάκας – Φωτορεπορτάζ

Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Φιλιππιάδας επισκέφθηκε το 1ο Γυμνάσιο Καλαμπάκας και οι μαθητές μεταφέρουν μέσα από ένα κείμενο το ταξίδι τους…

0 619

Διαβάστε το κείμενο και δείτε τις φωτογραφίες από την εκπαιδευτική διαδρομή των μαθητών!

1η μέρα:

Αφού αποχαιρετίσαμε το Διευθυντή, κ. Μπαλάνη και τους συμμαθητές μας, ξεκινήσαμε το ταξίδι μας. Αρχικά, επισκεφθήκαμε την πανέμορφη πόλη των Ιωαννίνων όπου είχαμε την ευκαιρία να περπατήσουμε μέσα στην Καστροπολιτεία και να θαυμάσαμε την υπέροχη έκθεση του γνωστού γλύπτη, κ. Θεόδωρου Παπαγιάννη. Στη συνέχεια, πήγαμε στο Τέμενος του Ασλάν Πασά που στεγάζεται το Δημοτικό μουσείο στο οποίο βρίσκεται και το σπαθί του Καραϊσκάκη. Ακολούθως, ξεναγηθήκαμε στο βυζαντινό μουσείο της πόλης. Τέλος, είχαμε ελεύθερο χρόνο να κάνουμε μια μικρή βόλτα στην πόλη. Από εκεί αναχωρήσαμε για τη Φιλιππιάδα. Όταν φτάσαμε, τακτοποιηθήκαμε στο φιλόξενο και άνετο ξενοδοχείο και μεταβήκαμε στο Κ.Π.Ε. της πόλης. Οι υπεύθυνοι μας υποδέχτηκαν με θέρμη και έκαναν μια σύντομη ενημέρωση σχετικά με την περιοχή και το πρόγραμμα που θα παρακολουθούσαμε. Κατόπιν, χωριστήκαμε σε 2 ομάδες και ξεκινήσαμε την περιήγησή μας στο δάσος, στο εκκλησάκι του Αγίου Αλεξάνδρου και στη λίμνη Ζηρού. Εκεί, κάναμε κάποιες μετρήσεις και γυρίσαμε στις εγκαταστάσεις του Κ.Π.Ε. για να παρακολουθήσουμε μία προβολή.

2η μέρα:

Σηκωθήκαμε από τα ξημερώματα και φάγαμε πρωινό. Πήγαμε στο Κ.Π.Ε. και, αφού έγινε μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση, μεταβήκαμε στις πηγές του ποταμού Λούρου. Στο δρόμο είδαμε το υδροηλεκτρικό φράγμα και τη δρακότρυπα του Αγίου Γεωργίου. Στις πηγές κάναμε τις ίδιες μετρήσεις και θαυμάσαμε το υπέροχο τοπίο. Έπειτα, κάναμε στάση στην περιοχή Πλατανάκια για να κάνουμε πάλι τις ίδιες μετρήσεις και παίξαμε ένα θεατρικό. Ακόμη, επισκεφθήκαμε το γεφύρι της Άρτας και γυρίσαμε στη Φιλιππιάδα όπου φάγαμε και χαλαρώσαμε. Το απόγευμα μεταφερθήκαμε στο Ρωμαϊκό υδραγωγείο και στο χωριό Άγιος Γεώργιος με τις νεροτριβές και το νερόμυλο. Αργότερα, επιστρέψαμε στο Κ.Π.Ε. όπου συγκεντρώσαμε τις πληροφορίες που είχαμε συλλέξει, παίξαμε ένα παιχνίδι και ζωγραφίσαμε.

3η μέρα:

Σηκωθήκαμε νωρίς το πρωί, φάγαμε πρωινό για να πάρουμε δυνάμεις, ετοιμάσαμε τα πράγματά μας και ξεκινήσαμε για τον Αμβρακικό κόλπο. Στη λιμνοθάλασσα, κάναμε εργασίες πεδίου και μελετήσαμε το θαλάσσιο οικοσύστημα ενώ μερικοί άλλοι μάζευαν κοχύλια και έπαιζαν με το νερό. Αφού αξιολογήσαμε το πρόγραμμα, είδαμε τα τείχη της αρχαίας Νικόπολης. Τέλος, αποχαιρετήσαμε τους υπεύθυνους του Κ.Π.Ε. και συνεχίσαμε για την πόλη της Πρέβεζας στην οποία είχαμε ελεύθερο χρόνο για βόλτα και παγωτό. Μετά πήραμε τον δρόμο της επιστροφής, κουρασμένοι αλλά γεμάτοι με πολλές αναμνήσεις.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους καθηγητές μας που τα διοργάνωσαν όλα κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο και δεν μας έλειψε τίποτα.

img 1712img 1719img 1786img 1820img 1863img 1880img 1891img 1922img 1937img 1944img 1993img 2022img 2031img 2036img 2037img 2041img 2042img 2053

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.