Ο Γιάννης Μπουτίνας Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού στη σύσκεψη για την προβολή της Μαγνησίας και τους στόχους της Περιφέρειας Θεσσαλίας

0 442

Σε στοχευμένες δράσεις θα πρέπει η Μαγνησία να διαθέσει 140.000 ευρώ από το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Θεσσαλίας που της αναλογεί, χωρίς στο ποσό να συμπεριλαμβάνεται η συμμετοχή σε εκθέσεις.

πηγή e-thessalia.gr

Σε σύσκεψη φορέων που πραγματοποιήθηκε σήμερα στην Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας η αντιπεριφερειάρχης Δωροθέα Κολυνδρίνη έθιξε και το ζήτημα του Αεροδρομίου της Αγχιάλου σε δηλώσεις της λέγοντας πως με ειδικές δράσεις η περιφέρεια προσπαθεί να προσελκύσει πτήσεις με θελτικά τουριστικά αντικείμενα αλλά όσο το αεροδρόμιο βρίσκεται στα χέρια της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, είναι δύσκολο να αναπτυχθεί στο επίπεδο που όλοι απαιτούν και προσδοκούν.

Φωτο: Γιάννης Μπουτίνας και Δωροθέα Κολυνδρίνη

Η κ. Κολυνδρίνη τόνισε πως ο στόχος της σύσκεψης ήταν να αφουγκραστεί η Περιφέρεια τους τοπικούς φορείς και σημείωσε πως το πρόγραμμα είναι εναρμονισμένο με τις ανάγκες των Σποράδων.

Ο αντιπεριφερειάρχης τουρισμού από τη Λάρισα κ. Μπουτίνας δήλωσε πως υπάρχει ενδιαφέρον από Ρώσικες εταιρείες για στείλουν το προσωπικό τους στη Θεσσαλία, για διακοπές εκτός καλοκαιρινής σεζόν.

Ο κ. Μπουτίνας υπογράμμισε πως οδηγός και πυξίδα για τις αποφάσεις είναι το παρατηρητήριο τουρισμού Θεσσαλίας, όπου καταγράφονται οι τάσεις και οι ανάγκες της αγοράς.

Όπως επισημάνθηκε στη σύσκεψη από την Περιφέρεια, υπάρχει στοχευμένο πρόγραμμα δράσεων τουριστικής προβολής, έξυπνο ψηφιακό μάρκετινγκ, ανάπτυξη νέων μορφών τουρισμού όπως ο καταδυτικός τουρισμός και τα υποβρύχια μουσεία.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Περιφέρειας καταγράφεται αύξηση στις διανυκτερεύσεις σε ποσοστό 12%, αύξηση στις επισκέψεις σε Μουσεία της τάξης του 47%, αύξηση στις αφίξεις στα αεροδρόμια Σκιάθου και Ν. Αγχιάλου κατά 20%, αύξηση της κίνησης στα λιμάνια Βόλου, Σκιάθου, Σκοπέλου, Αγιοκάμπου και Αλοννήσου κατά 18%, ενώ στην πενταετία 2013-2018, εν μέσω κρίσης, η Θεσσαλία καταγράφει αύξηση 100% της απασχόλησης στις τουριστικές επιχειρήσεις. Η διαδικτυακή προβολή της Θεσσαλίας έχει περισσότερους από 2,5 εκατομμύρια followers.

Οι στόχοι για το 2020
Οι στόχοι της Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Θεσσαλίας για το 2020 είναι:

– Αύξηση του μεριδίου της αγοράς του τουρισμού της Θεσσαλίας στο εσωτερικό και το εξωτερικό, με τη διατήρηση των παλαιών αγορών και την αναζήτηση νέων για την προσέλκυση Ελλήνων και ξένων τουριστών.

– Η εντατικοποίηση των προσπαθειών για την υλοποίηση των στρατηγικής σημασίας για τον τουρισμό έργων υποδομής, με έμφαση στον τομέα των μεταφορών και των δικτύων, που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας. Η κατάλληλη αξιοποίηση των αεροδρομίων Νέας Αγχιάλου και Σκιάθου με περισσότερες απευθείας πτήσεις από πρωτεύουσες του εξωτερικού αλλά και συχνότερη διασύνδεση με τα δυο μεγάλα αεροδρόμια Αθήνας και Θεσσαλονίκης

– Την προώθηση των συνεργιών μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων φορέων και την ενίσχυση των προσπαθειών για τη δημιουργία ολοκληρωμένων τουριστικών δικτύων με βάση τους τουριστικούς προορισμούς της Θεσσαλίας σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο.

– Επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και άμβλυνση της εποχικότητας του τουριστικού επαγγέλματος, με διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος και ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού.

– Αξιοποίηση όλων των δεδομένων και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων των προορισμών της Θεσσαλίας, με ανάπτυξη όλων των μορφών τουρισμού.

– Στόχευση στον καταδυτικό, στον γαστρονομικό και στον βιωματικό τουρισμό και παράλληλη ανάπτυξη αυτών με τις άλλες μορφές τουρισμού.

– Συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις

– Η ανάπτυξη ειδικών μορφών τουρισμού και αστικών υπηρεσιών στα οικιστικά κέντρα, η προβολή της μεσογειακής κουζίνας, διαιτητικής, γαστριμαργικής, η προαγωγή της φιλοξενίας, η διασύνδεση με τον αγροτουρισμό και τον οικολογικό τουρισμό και η δημιουργία οργανωμένων χώρων υγιεινής διατροφής και άσκησης με τη μορφή αγροτικών κτημάτων τουριστικών καταλυμάτων.

Χθες επίσης ανακοινώθηκε ότι θα υπάρξει αναβάθμιση και επέκταση, σε Μετέωρα και Σποράδες , του Φεστιβάλ «με θέα στο Αιγαίο» και προγραμματισμός του με ταυτόχρονη αποστολή του προγράμματος σε τουριστικά πρακτορεία.

Για το 2020 η Περιφέρεια Θεσσαλίας στοχεύει ώστε οι προωθητικές ενέργειες να αποφέρουν τα παρακάτω αποτελέσματα:
• Επιμήκυνση τουριστικής περιόδου σε παράλια Λάρισας-Πήλιο
• Αύξηση διανυκτερεύσεων σε Μετέωρα –Λίμνη Πλαστήρα
• Εναλλακτικές μορφές τουρισμού σε Όλυμπο
• Νέες κατηγορίες τουριστών στη Θεσσαλία

Χώρες στόχευσης και κατηγορίες σε κάθε χώρα
Για την παραπάνω κατηγορία στόχευσης θα γίνει το ανάλογο focus στις παρακάτω χώρες
• Γερμανία adults 50+
• Γαλλία adults 50+
• Ρωσία μαθητικά groups
• Ισραήλ youth + adults
• Κορέα – Ιαπωνία γενικού τουρισμού
• Ολλανδία εναλλακτικές μορφές

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.