Η Visit Meteora στους μεγάλους νικητές των Tourism Awards 2016

Για τρίτη συνεχή χρονιά, περισσότερα από 650 στελέχη και προσωπικότητες του ελληνικού τουρισμού κατέκλυσαν την αίθουσα Banquet του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.

0 591

Για τρίτη συνεχή χρονιά, περισσότερα από 650 στελέχη και προσωπικότητες του ελληνικού τουρισμού κατέκλυσαν την αίθουσα Banquet του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.

Για τρίτη συνεχή χρονιά, περισσότερα από 650 στελέχη και προσωπικότητες του ελληνικού τουρισμού κατέκλυσαν την αίθουσα Banquet του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.

Σε μία λαμπρή τελετή, που τίμησε τον Ελληνικό Τουρισμό, η εταιρεία Visit Meteora κατάφερε να αποσπάσει το χρυσό βραβείο στη κατηγορία Destination Management –Ανάδειξη σημείου φυσικού κάλους / πολιτιστικού ενδιαφέροντος.

Το βράδυ της 6ης Απριλίου, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών φιλοξένησε την ετήσια απονομή των Greek Tourism Awards, στην οποία επιβραβεύονται οι εταιρείες που εφάρμοσαν βέλτιστες πρακτικές μέσα στο έτος και για την συμβολή τους στο ελληνικό τουριστικό προϊόν.

Η τελετή πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη αίθουσα Banquet του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών με παρουσιαστές τη Μαίρη Συνατσάκη και τον Δημήτρη Ουγγαρέζο.

Η Visit Meteora ήταν από τους πρωταγωνιστές της βραδιάς, καθώς απέσπασε το χρυσό βραβείο σε μια από τις σημαντικότερες και πιο απαιτητικές κατηγορίες του διαγωνισμού, την διαχείριση και προβολή προορισμού(Destination Management).

Ο CEO της Visit Meteora Γιώργος Κουρέλης δήλωσε: «Ξεκινήσαμε πριν από τρία ακριβώς χρόνια κι όμως είμαστε ακόμα στην αρχή. Το βραβείο μας δίνει κουράγιο και δύναμη να συνεχίσουμε την σκληρή δουλεία. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που καταφέραμε να διακριθούμε στην συγκεκριμένη κατηγορία. Είναι τιμή και χάρα να προβάλουμε τις ομορφιές του τόπου μας και να συμβάλουμε στην τουριστική ανάπτυξη. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά την υπέροχη ομάδα της Visit Meteora και όλες τις τοπικές επιχειρήσης που μας στήριξαν αυτά τα τρία χρόνια».

Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε ανεξάρτητη 27μελή κριτική επιτροπή, απαρτιζόμενη από πανεπιστημιακούς και επιφανείς προσωπικότητες, με άποψη και εμπειρία στον τομέα της φιλοξενίας όπως οι κ.κ. Νίκος Σκουλάς, Γιάννης Μπουτάρης, Peter Economides,Γιάννης Τσεκλένης, Μάγια Τσόκλη και Κωνσταντίνος Λαζαράκης. Επιπλέον, χαρακτηριστικό είναι φέτος ότι η κριτική επιτροπή έχει εμπλουτιστεί με νέες σημαντικές προσωπικότητες του ελληνικού τουρισμού και subject matter experts, ανάμεσα στις οποίες συγκαταλέγονται οι: Χριστίνα Πουτέτση, Δημοσιογράφος – Το Βήμα, Γρηγόρης Τάσιος, Πρόεδρος Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Marketing Χαλκιδικής, Αναστάσιος – Νικόλαος Ζώρζος, Δήμαρχος Σαντορίνης, Αντώνης Δ. Παναγιωτόπουλος,Πρόεδρος της Ελληνικής Ακαδημίας Γεύσης και Δημήτρης Φιλιππίδης, Αρχιτέκτονας – ομότιμος καθηγητής του Τμήματος Αρχιτεκτόνων ΕΜΠ.

Τα βραβεία διοργανώθηκαν με την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ ενώ τη διοργάνωση ανέλαβε η εταιρία την Boussias Communications και το περιοδικό Hotel & Restaurant, με την Ευγενική Υποστήριξη του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, του Marketing Greece, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εστιατορικών και Συναφών Επαγγελμάτων (ΠΟΕΣΕ) και του Σύνδεσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων.

Οι 12 βασικές κατηγορίες βράβευσης ήταν:

Strategy & Innovation
Hotels & Resorts
Hotel Experience
Architecture & Interior Design
Destination Management
Specialty Travel
Travel & Transportation
Gastronomy
Digital Tourism
Branding / Public Relations / People Strategy
Technology / Automation
Sustainability / Facilities Management

Η εταιρία τουριστικής προβολής Visit Meteora αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς για τον τουρισμό των Μετεώρων και κεντρικό άξονα προσέλκυσης επισκεπτών από όλο τον κόσμο, ενώ ταυτόχρονα συμβάλει στην σύγχρονη εικόνα του προορισμού σε παγκόσμιο επίπεδο. Μέσα σε τρία χρόνια από την δημιουργία της Visit Meteora ο στόχος έχει επιτευχθεί παρουσιάζοντας εντυπωσιακά αποτελέσματα κυρίως μέσα από την διαδικτυακή πλατφόρμα αγγίζοντας μόνο τον τελευταίο χρόνο τους 200.000 μοναδικούς επισκέπτες. Τα τρία τελευταία χρόνια μέσα από ένα πλάνο τουριστικής προβολής που εφαρμόστηκε με απόλυτη επιτυχία φιλοξενήθηκαν στην περιοχή πάνω από 120 travel bloggers από διαφορετικές χώρες. Δημιουργήθηκαν πάνω από 200 άρθρα, podcasts και videos. Παράλληλα έχουν γίνει πολλές δράσεις προβολής σε συνεργασία με μεγάλες εταιρίες τουρισμού σε διεθνές επίπεδο όπως η Lonely Planet, Trivago, Turkish Airlines, Matador Network, ATTA, επιτυγχάνοντας εντυπωσιακά αποτελέσματα στην προβολή του προορισμού Μετέωρα στο εσωτερικό και εξωτερικό.

235620160406 21095620160406 21100020160406 21100320160406 21102020160406 21102320160407155942016040715594920160407155955201604071559582016040716000120160407160003201604071600102016040716001420160407161209tourism awards 2016 15

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr