Εκδρομή του Μορφωτικού Συλλόγου Απανταχού Κρυοβρυσιωτών στα Ζαγοροχώρια

0 449

krya IMG 6129Ο Μορφωτικός Σύλλογος πραγματοποίησε το πρώτο του ταξίδι μέσα σε λίγο καιρό από την ημέρα της ίδρυσής του το οποίο συμπεριέλαβε τη διαδρομή Καλαμπάκα-Ζαγοροχώρια-Φαράγγι του Βίκου-Καλπάκι- Ιωάννινα και ξανά πίσω στη βάση του. Το ταξίδι ξεκίνησε από την Καλαμπάκα στις 8 το πρωί και καταλήξανε στα Ζογορχώρια στις 11.

Έπειτα από ένα ταξίδι 3 ωρών και ξεφαντώματος φτάσαμε στα Ζαγοροχώρια και συγκεκριμένα στο χωριό Μονοδένδρι.Εκεί επισκεφθήκαμε το μοναστήρι της Αγίας Παρασκευής. Η μόνη πρόσβαση στο μοναστήρι είναι με τα πόδια αλλά αξίζει το κόπο καθώς η ιστορία,η δημιουργία, η τοποθεσία και η υπέροχη θέα στο φαράγγι του Βίκου θα σας συνεπάρει. Έπειτα από αυτό το προσκύνημα σειρά είχε το φαράγγι του Βίκου.Πήγαινοντας όμως θα σας εντυπωσιάσει το Πέτρινο Δάσος με τις τεράστεις πλακέ πέτρες τοποθετημένες αρμονικά λες και τις τοποθέτησε ανρώπινο χέρι. Πέντε χιλιόμετρα από το Πέτρινο δάσος είναι το φαράγγι του Βίκου.

Εκπληκτικό, χωρίς πολλές κουβέντες και πολύ εντυπωσιακό καθώς είναι το μόνο φαράγγι παγκοσμίως που κατέχει παγκόσμιο ρεκόρ με 12 χιλιόμετρα μήκος και 900 μέτρα ύψος και το άνοιγμάτου φτάνει μέχρι και τα 1100 μέτρα. Φεύγοντας από το Φαράγγι σταματήσαμε να να φάμε κάτι. Καταλήξαμε, κατόπιν πρωτοβουλίας των οδηγών, σε μια υπέροχη ταβέρνα δίπλα στο ποταμό Βοιδομάτη και για καλή μας τύχη βρεθήκαμε να έχουμε και ζωντανή ηπειρώτικη μουσική χάρη σε ένα γλέντι βάφτισης που είχανε.

‘Οπως θα δείτε δεν χάσαμε και εμείς την ευκαιρία να χορέψουμε.Στην επιστροφή μας περάσαμε από το Καλπάκι να επισκεφθούμε το πολεμικό μουσείο… είδαμε παλαιά κειμήλια,παράσημα,όπλα,στολές και ένα πανέμορφο και σινάμα ανατριχιαστικό βίντεο σύμφωνα με τις περιγραφές που ακολούθησαν για τη μάχη του Καλπακίου.

Δε σταματήσαμε όμως εκεί. Τελευταίος προορισμός είναι τα Ιωάννινα….επίσκεψη στο σπίτι του Αλή Πασά…ένας καφές…λίγη ξεκούραση…μία αναμνηστική φωτογραφία…και ένας πρώτος επίλογος στο πρώτο ταξίδι του συλλόγου.

Ευχαριστούμε πολύ όσους συμμετείχαν και σε ένα επόμενο ταξίδι περιμένουμε ακόμη περισσότερους.

kriavrusikalampakas.blogspot.gr

krya IMG 6026krya IMG 6060krya IMG 6074krya IMG 6092krya IMG 6119krya IMG 6129krya IMG 6277

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.