Εκδρομή στην Εύβοια πήγε ο Σύλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων

Έγινε το περασμένο Σαββατοκύριακο η διήμερη εκδρομή του συλλόγου στη Χαλκίδα και στην Εύβοια.

0 353

Η αναχώρηση έγινε νωρίς το πρωί του Σαββάτου με το τρένο από τον σταθμό της πόλης μας. Αφού αλλάξαμε τρία τρένα φθάσαμε λίγο πριν τις 10.30 στην όμορφη πόλη της Χαλκίδας. Το ταξίδι ήταν πολύ ξεκούραστο και οι ανταποκρίσεις των συρμών έγιναν με μεγάλη ακρίβεια. Αφού λοιπόν τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο ανεβήκαμε στο κάστρο της πόλης όπου βρίσκεται και ο τάφος του Χαλκιδαίου λογοτέχνη Γιάννη Σκαρίμπα. Από εκεί ψηλά αγναντέψαμε τον πορθμό με τη μεγάλη σύγχρονη κρεμαστή γέφυρα. Στη συνέχεια πήραμε το δρόμο για την Ερέτρια, όπου επισκεφθήκαμε το ενδιαφέρον αρχαιολογικό μουσείο και το σπίτι με τα μωσαϊκά στον αρχαιολογικό χώρο της πόλης. Ακολούθησε το γεύμα με τα θαλασσινά και η επιστροφή στη Χαλκίδα για ξεκούραση.

Το Σαββατόβραδο ξεκίνησε με καφεδάκι κάτω από την κινητή γέφυρα του Ευρίπου δίπλα στα μετακινούμενα νερά και στη συνέχεια είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε την ολοζώντανη πόλη με τον πολύ νέο κόσμο και να περπατήσουμε, παρά τον δυνατό άνεμο, στην παραλία μέχρι το «κόκκινο σπίτι» και το «σπίτι με τα αγάλματα».

Η Κυριακή ήταν μια άλλη μέρα. Ένας λαμπρός ήλιος μας συνόδεψε στο ταξίδι μας προς τα βόρεια.

Επισκεφθήκαμε το Προκόπι με τον Αϊ Γιάννη τον Ρώσο και συνεχίσαμε προς το πανέμορφο χωριό της Λίμνης. Περάσαμε μέσα από κατάφυτα από πεύκα βουνά απολαμβάνοντας εικόνες μοναδικής ομορφιάς.

Η Λίμνη αν και χειμώνας, είναι πάντα ένα όμορφο χωριό για βόλτα με όμορφα στενά δρομάκια, ιδιαίτερη αρχιτεκτονική στα παλιά σπίτια και πολλές προτομές και αγάλματα για τους σπουδαίους ανθρώπους που κατάγονταν από εκεί. Ήπιαμε λοιπόν το καφεδάκι μας στην παραλία και πήραμε το μεσημέρι πια το δρόμο για την Αιδηψό. Εδώ γευτήκαμε ολόφρεσκα ψάρια και με τη δύση πια του ήλιου φύγαμε για τον Αγιόκαμπο για να πάρουμε το φέρυ μπωτ για την Γλύφα και να επιστρέψουμε στα Τρίκαλα.

Ήταν τελικά μια ακόμα όμορφη εκδρομή του συλλόγου μας που έδωσε σε όσους συμμετείχαν τη χαρά της ξεκούρασης και της διαφυγής έστω και για λίγο από την καθημερινότητα.

train PC070456train PC080488train PC080492

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.