Ευχαριστήριο από το Θεατρικό Εργαστήρι “Δροσουλίτες”

0 40

Θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες προς τον Δήμο και ιδιαίτερα προς την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού Λίλα Μπαντέκα για τη στήριξη, την εμπιστοσύνη και την πολύτιμη συμβολή τους στη διοργάνωση της παράστασης του θεατρικού εργαστηρίου Δροσουλίτες.

Ο πολιτισμός ανθίζει όταν υπάρχουν άνθρωποι με όραμα, αγάπη και διάθεση προσφοράς.

Η αμέριστη υποστήριξή σας απέδειξε έμπρακτα ότι η τέχνη και ο πολιτισμός αποτελούν ζωντανό κομμάτι της κοινωνίας μας και πηγή έμπνευσης για όλους.

Σας ευχαριστώ από καρδιάς για τη συνεργασία, τη ζεστή παρουσία και τη συνεχή προσπάθειά σας να αναδεικνύετε και να στηρίζετε κάθε πολιτιστική δράση.

Με εκτίμηση και σεβασμό,
Τζανοπούλου Εύα

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr