Ανοιχτή επιστολή προς όλους τους δασκάλους – Του Γ.Χασιώτη
Επιστολή του πρώην Διευθυντή του Δημοτικού σχολείου Διάβας κ. Γιώργου Χασιώτη δημοσιεύεται σήμερα στον τοπικό τύπο με αφορμή την απομάκρυνση του από τη θέση. Ο κ. Χασιώτης μιλά με ένα ποίημα του Κωστή Παλαμά και οι αποδέκτες καταλαβαίνουν το νόημα. Διαβάστε την επιστολή ως έχει:
Διαβάστε περισσότερα...