Δυνατά παιχνίδια με ένταση και γκόλ
Γκόλ και ένταση είχαμε στα παιχνίδια της περιοχής μας που έγιναν το Σάββατο για το πρωτάθλημα της Α' ΕΠΣΤ. Την πρώτη του "γκέλα" στο πρωτάθλημα μετά από 11 αγωνιστικές έκανε ο Εθνικός Καλαμπάκας στο γήπεδο της Σαρακίνας όπου έφερε ισοπαλία με το Γοργογύρι. Την ευκαιρία αυτή έψαχνε η Φαρκαδόνα, δεύτερη στην βαθμολογία, για να μειώσει τους…
Διαβάστε περισσότερα...