Μοίρασε τρόφιμα ο Δήμος Καλαμπάκας
Τρόφιμα σε ηλικιωμένους και ασθενείς συνδημότες μας μοίρασε ο Δήμος Καλαμπάκας λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα μέσω του προγράμματος "Βοήθεια στο σπίτι". Ο δήμος Καλαμπάκας πέρα από τις 46 άπορες οικογένειες που καθημερινά σιτίζει, διένειμε πακέτο τροφίμων και σε άλλες 200, τόσο στην Καλαμπάκα όσο και στα υπόλοιπα Δημοτικά Διαμερίσματα.…
Διαβάστε περισσότερα...