Βραβεύσεις μαθητών από την Νομαρχία
Οι μαθητές που εισήλθαν με τον μεγαλύτερο βαθμό στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας μας, βραβεύτηκαν σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποίησε η νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Τρικάλων την Τρίτη 30 Δεκεμβρίου του 2008.
Διαβάστε περισσότερα...