Καλαμπάκα – Απόκριες 2009
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Αποκριάτικες εκδηλώσεις στο δήμο Καλαμπάκας, οι οποίες ξεκίνησαν από την Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου και ολοκληρώθηκαν την Καθαρή Δευτέρα 2 Μαρτίου. Η Δημοτική Αρχή προσπάθησε και φέτος να πραγματοποιήσει μια σειρά από εκδηλώσεις προκειμένου να βγει ο κόσμος και να διασκεδάσει όσο μπορεί.
Διαβάστε περισσότερα...