Αρχίζει η διάθεση των δελτίων κοινωνικού τουρισμού
Από τη Μεγάλη Δευτέρα, θα αρχίσει από τον Οργανισμό Εργατικής Εστίας η διάθεση των δελτίων κοινωνικού τουρισμού στους δικαιούχους που έχουν απογραφεί για το 2009, οι οποίοι είναι περισσότεροι από αυτούς της περσινής χρονιάς.
Διαβάστε περισσότερα...