Το μεσημέρι της Κυριακής λίγο πριν το παιχνίδι με την ομάδα του Φωτεινού, οι παίχτες την Νέας Ποδοσφαιρικής Ομάδας της Σαρακίνας, πήραν το κύπελλο και τα μετάλλια του πρωταθλητή.
Την σύνταξή της ύψους 400 ευρώ, αφαίρεσε χθες το πρωί από τραπεζικό λογαριασμό ηλικιωμένη Καλαμπακιώτισσα, αλλά δεν είχε καταλάβει ότι την παρακολουθούσε νεαρή Αθίγγανη...