Σοκαρισμένη είναι η κοινωνία της Καλαμπάκας από την είδηση του χαμού του 37χρονου Καλαμπακιώτη Λοχία Η.Τ. του Χ. σήμερα το πρωί σε σημείο της Αττικής Οδού.
Παρακαλούνται οι κτηνοτρόφοι του Δήμου όπως μέχρι 11/4/2014 να δηλώσουν τα ζώα που κατέχουν και θα κάνουν χρήση των βοσκοτόπων του Δήμου για το έτος 2014.