Εχθές, ημέρα Τρίτη, 29/4/2014 και από ώρα 6:30 μ.μ. ο Υποψήφιος Δήμαρχος Καλαμπάκας και επικεφαλής του συνδυασμού «Όραμα & Δράση ... για το Δήμο Καλαμπάκας»
Στη χώρα μας, ο πρώτος εορτασμός της Εργατικής Πρωτομαγιάς έγινε το 1893, στην Αθήνα, με πρωτοβουλία του Κεντρικού Σοσιαλιστικού Συλλόγου του Σταύρου Καλλέργη.