Περίμεναν να ξυπνήσει η ελεγκτής κυκλοφορίας

Επί 35 λεπτά έκαναν κύκλους πάνω από τη Μυτιλήνη δύο αεροσκάφη, που περίμεναν μάταια να πάρουν εντολές από τον πύργο ελέγχου. Η υπάλληλος δεν πήγε στη βάρδιά της επειδή την πήρε ο ύπνος. Αποτέλεσμα; Ταλαιπωρία για τους επιβάτες, δυσφήμηση για το αεροδρόμιο του νησιού.

0 363

Επί 35 λεπτά έκαναν κύκλους πάνω από τη Μυτιλήνη δύο αεροσκάφη, που περίμεναν μάταια να πάρουν εντολές από τον πύργο ελέγχου. Η υπάλληλος δεν πήγε στη βάρδιά της επειδή την πήρε ο ύπνος. Αποτέλεσμα; Ταλαιπωρία για τους επιβάτες, δυσφήμηση για το αεροδρόμιο του νησιού.

Επί 35 λεπτά έκαναν κύκλους πάνω από τη Μυτιλήνη δύο αεροσκάφη, που περίμεναν μάταια να πάρουν εντολές από τον πύργο ελέγχου. Η υπάλληλος δεν πήγε στη βάρδιά της επειδή την πήρε ο ύπνος. Αποτέλεσμα; Ταλαιπωρία για τους επιβάτες, δυσφήμηση για το αεροδρόμιο του νησιού. Πρόκειται για μια ιστορία νεοελληνικής παράνοιας, που θίγει το κύρος των αερομεταφορών και δημιουργεί κλίμα απαξίωσης και χλευασμού στο επιβατικό κοινό για την κατάσταση που επικρατεί στα αεροδρόμια της περιφέρειας.

Η άφιξη των πτήσεων 570 των Ολυμπιακών Αερογραμμών από την Αθήνα και SVK 2050 από τη Σλοβακία (τσάρτερ) είχε καθοριστεί, βάσει προγράμματος, για τις 6.30 το πρωί. Τελικά η πρώτη, με 67 επιβάτες και 4μελές πλήρωμα, κατάφερε να προσγειωθεί στις 7.04, ενώ η δεύτερη, που δεν μετέφερε αλλά θα παραλάμβανε επιβάτες από το νησί, λίγα λεπτά νωρίτερα, στις 6.57’. Το πρωτοφανές περιστατικό έγινε γνωστό έπειτα από καταγγελία επιβάτη των Ολυμπιακών Αερογραμμών και ανάγκασε τον υπουργό Μεταφορών, κ. Κωστή Χατζηδάκη, να ζητήσει συγγνώμη από τους επιβαίνοντες των δύο πτήσεων για την ταλαιπωρία που υπέστησαν. Το αεροδρόμιο της Μυτιλήνης λειτουργεί από τις 5.30 το πρωί έως στις 23.30 το βράδυ.

Η ελεγκτής της πρωινής βάρδιας, όμως, δεν πήγε στο πόστο της, ενώ δεν απαντούσε και στο κινητό της. Ο πιλότος των Ο.Α. αναγκάστηκε να επικοινωνήσει με το Κέντρο Ελέγχου Αθηνών για να καταλάβει τι συμβαίνει… Από εκεί έγινε τηλεφώνημα στο υπουργείο και από το υπουργείο στους υπευθύνους του αεροδρομίου Μυτιλήνης. Τότε τού δόθηκε η ακόλουθη εξήγηση: «Η υπάλληλος δεν πήγε στη βάρδιά της, την αναζητούν και δεν τη βρίσκουν». Ο πιλότος ανακοίνωσε από το μεγάφωνο του αεροπλάνου τι είχε συμβεί, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να διαμαρτύρονται. Η λύση δόθηκε από τον αερολιμενάρχη Μυτιλήνης, ο οποίος κάλεσε για δουλειά ελεγκτή που δεν είχε βάρδια, προκειμένου να αναπληρωθεί το κενό και να προσγειωθούν τα αεροπλάνα. Στο μεταξύ, η υπάλληλος που… κοιμήθηκε επικοινώνησε όταν ξύπνησε με τους προϊσταμένους της και τους είπε ότι χάλασε το κινητό της και δεν λειτούργησε το ξυπνητήρι της συσκευής.

 

{loadposition mag} 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr