Χαρδαλιάς: Τη Δευτέρα οι ανακοινώσεις για το άνοιγμα δημοτικών σχολείων – Δηλώσεις Τσιόδρα για το θέμα

0 391

Τη Δευτέρα 25 Μαΐου θα ανακοινωθούν οι αποφάσεις για το άνοιγμα των δημοτικών σχολείων, τόνισε πριν από λίγο ο Υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, Νίκος Χαρδαλιάς, κατά την καθιερωμένη ενημέρωση.

Να σημειωθεί ότι η αρχική πρόθεση της κυβέρνησης ήταν να ανοίξουν τα δημοτικά σχολεία την 1η Ιουνίου, το οποίο μένει να επιβεβαιωθεί ή να αλλάξει.

Ο κ. Χαρδαλιάς επιβεβαίωσε ότι την ίδια ημέρα (25/5/2020) θα επαναλειτουργήσει η εστίαση, με συγκεκριμένους κανόνες και προστατευτικά μέτρα, όπως και ότι την ίδια ημέρα θα ξεκινήσει η τακτική ακτοπλοϊκή συγκοινωνία με τα νησιά, ανεξάρτητα από τον τόπο κατοικίας των ταξιδιωτών.

Ανακοίνωσε ακόμα ότι κατασχέθηκαν 850.000 μάσκες αμφιβόλου ποιότητας, λόγω έλλειψης των κατάλληλων πιστοποιητικών.

«Συνεχίζουμε να τηρούμε τους κανόνες. Δεν πρόκειται για κανέναν λόγο να χαλαρώσουμε» κατέληξε κατά τη σημερινή ενημέρωση ο Υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας.

 

Ο λοιμωξιολόγος Σωτήρης Τσιόδρας είπε για το θέμα:

«Το άνοιγμα των σχολείων για τα μικρά παιδιά παραμένει ένα σύνθετο δίλημμα υπάρχουν αρκετά υπέρ και κάποιοι ενδοιασμοί. Από την άλλη η δεδομένη χρονική στιγμή μοιάζει η καταλληλότερη για να επιστρέψουν τα περισσότερα παιδιά στην κανονικότητα που τους στερήσαμε. Και κατά τη γνώμη μου τα οφέλη είναι περισσότερα από τους κινδύνους», τόνισε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Τσιόδρας επεσήμανε ότι δεν υπάρχουν επιστημονικά δεδομένα που να προσφέρουν απόλυτη εγγύηση ότι κανένα παιδί δεν διατρέχει κίνδυνο. Εξήγησε πάντως ότι με τα έως τώρα δεδομένα τα παιδιά είναι λιγότερο πιθανό να μολυνθούν και πως νοσούν ηπιότερα, ενώ ο ρόλος τους στη μετάδοση της νόσου φαίνεται να υπάρχει αλλά ίσως σε περιορισμένο βαθμό.

 

Παρουσίασε τα εξής επιχειρήματα υπέρ του ανοίγματος των σχολείων.

– Υπάρχει κρυφή ανισότητα στη μάθηση και την εκπαίδευση για τα παιδιά που ανήκουν σε πιο φτωχιές οικογένειες.

–  Υπάρχει σαφώς κόστος σε χαμένη γνώση και εκπαιδευτική διαδικασία που δεν έχει ευρέως ερευνηθεί. Στο εξωτερικό παρατηρήθηκε πως είτε τα παιδιά δεν είχαν καλή πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία ή δεν παρακολουθούσαν πλήρως οι περισσότεροι ενώ ποσοστό έως και 75% των μαθητών δεν ολοκλήρωναν καν την εργασίες που τους είχε ανατεθεί

–  Αναγνωρίζονται όλο και περισσότερες σημαντικές επιπτώσεις του κλεισίματος των σχολείων στην πνευματική και ψυχική υγεία των παιδιών, με εμφάνιση άγχους απομόνωσης φαινόμενα όπως εθισμό στο διαδίκτυο. Ας μην υποτιμάμαι το ρόλο σχολείου στην κοινωνικοποίηση παιδιών.

–  Οικονομικοί λόγοι που αφορούν την οικογένεια και την κοινωνία.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.