Πως να επιλέξετε το κατάλληλο Μεσιτικό Πρόγραμμα

0 251

Η εφαρμογή του Μεσιτικού Προγράμματος CRM είναι στην πραγματικότητα η παροχή πληροφοριών και η ενίσχυση της επιχειρηματικής διαδικασίας της επιχείρησης. Γι ‘αυτό η τεχνολογία πρέπει να θεωρείται δευτερεύουσα ανησυχία και η πρώτη προτεραιότητα πρέπει να εστιάζεται στην ικανότητα υποστήριξης. Για να λειτουργήσει η μέθοδος και η επεξεργασία πληροφοριών, πρέπει να βασίζονται σε συγκεκριμένους και κοινούς παράγοντες οι οποίοι είναι σύμφωνοι με τον λειτουργικό μηχανισμό στις επιχειρηματικές και διαχειριστικές δραστηριότητες της επιχείρησης.


Ένα σύστημα CRM που δεν μπορεί να φέρει στους μεσίτες καλύτερες πληροφορίες και να βελτιώσει τις αγοραπωλησίες τους, δεν έχει λόγο να υπάρχει. Ωστόσο, ο ρόλος της πληροφορικής στο CRM είναι πολύ σημαντικός, επηρεάζει σημαντικά τη σκοπιμότητα του έργου όπως: κόστος κατασκευής και ανάπτυξης CRM, επίπεδο και ικανότητα αντιμετώπισης των απαιτήσεων των διαχειριστών.

Κριτήρια για την επιλογή λογισμικού CRM

– Είναι το λογισμικό CRM πραγματικά κατάλληλο για την περιοχή στην οποία εργάζεται η επιχείρηση; Κάθε περιοχή έχει μοναδικά και τυπικά χαρακτηριστικά και αυτό οδηγεί σε διαφορετικές απαιτήσεις στη στρατηγική των πελατών. Το κατάλληλο λογισμικό, εκτός από τις λειτουργίες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των διαχειριστών του, πρέπει να παρέχει καθοδήγηση για την εφαρμογή επιχειρηματικών ή παρόμοιων ενοτήτων, μέτρα για την επιλογή των χρηστών.

– Πώς εκφράζονται τα περιεχόμενα του CRM στο λογισμικό; Πόσο εμφανίζονται τα βασικά εργαλεία του CRM σε τομείς όπως: διαχείριση καμπάνιας μάρκετινγκ, διαχείριση πωλήσεων, διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών στο λογισμικό; Υπάρχει κάποια λειτουργία πρόβλεψης σε αυτά τα συστήματα;  Με άλλα λόγια, ο πάροχος λογισμικού έχει γνώση του CRM για να δημιουργήσει ένα προϊόν που μπορεί να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις της επιχείρησης;

– Απαιτήσεις πόρων της επιχείρησης στην ανάπτυξη λογισμικού CRM και τη συντήρηση λειτουργίας. Η επιχείρηση πρέπει να παρέχει τους απαραίτητους πόρους όπως: χρηματοδότηση, υποδομή πληροφορικής, ανθρώπινη δύναμη κ.λπ. όχι μόνο για την ανάπτυξη λογισμικού CRM αλλά και για τη συντήρηση της λειτουργίας.

– Συμβατότητα του λογισμικού με άλλες υπάρχουσες εφαρμογές στην επιχείρηση. Με βάση τη λίστα προγραμμάτων, το σύστημα διαχείρισης δεδομένων που παρέχεται από τους κατασκευαστές πρέπει να ελεγχθεί από τον διαχειριστή ως προς την συμβατότητα του λογισμικού CRM με άλλες ήδη υπάρχουσες εφαρμογές για να διασφαλίσει ότι οι αλλαγές  είναι αποδεκτές.

– Δυνατότητα υποστήριξης διαδραστικότητας και μεθόδων συλλογής δεδομένων. Για παράδειγμα, εάν η επιχείρηση θέλει να χρησιμοποιήσει το CRM οπουδήποτε, οποτεδήποτε πρέπει να αναζητήσει λογισμικό CRM που βασίζεται στον Ιστό.

Εκτός αυτού, άλλοι παράγοντες όπως: σύνθετο επίπεδο στη διαδικασία μεταφοράς, χρηστικότητα, ασφάλεια, υποστήριξη από πάροχο κ.λπ. θα πρέπει να ληφθούν υπόψη για να διασφαλιστεί η αποτελεσματικότητα του CRM.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.