ΙΝΚΑ: 2.404 παράπονα το 2007 για τηλεφωνία και ίντερνετ

Σε 2.404 ανέρχεται ο αριθμός των παραπόνων για την τηλεφωνία και το ίντερνετ που έγιναν το 2007 στη Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος (ΙΝΚΑ). Το ΙΝΚΑ ζητά από τη ρυθμιστική αρχή των παρόχων της ΕΕΤΤ και το Συνήγορο του Καταναλωτή οι προθεσμίες για τη μεταφορά να οριστούν αντί δύο μηνών σε τρεις ημέρες για όλες τις υπηρεσίες των παρόχων και του ΟΤΕ.

0 216

Σε 2.404 ανέρχεται ο αριθμός των παραπόνων για την τηλεφωνία και το ίντερνετ που έγιναν το 2007 στη Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος (ΙΝΚΑ). Το ΙΝΚΑ ζητά από τη ρυθμιστική αρχή των παρόχων της ΕΕΤΤ και το Συνήγορο του Καταναλωτή οι προθεσμίες για τη μεταφορά να οριστούν αντί δύο μηνών σε τρεις ημέρες για όλες τις υπηρεσίες των παρόχων και του ΟΤΕ.

Σε 2.404 ανέρχεται ο αριθμός των παραπόνων για την τηλεφωνία και το ίντερνετ που έγιναν το 2007 στη Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος (ΙΝΚΑ). Το ΙΝΚΑ ζητά από τη ρυθμιστική αρχή των παρόχων της ΕΕΤΤ και το Συνήγορο του Καταναλωτή οι προθεσμίες για τη μεταφορά να οριστούν αντί δύο μηνών σε τρεις ημέρες για όλες τις υπηρεσίες των παρόχων και του ΟΤΕ και να τοποθετηθούν σε όλους τους παρόχους μετρητές αναμονής εισερχόμενων κλήσεων του καταναλωτή που θα καταχωρούν μετά από 4 λεπτά αναμονής, ρήτρα – ποινή, το ποσό των 2 ευρώ υπέρ του καλούντος, διότι συνήθως ο καταναλωτής περιμένει 45 λεπτά ή πραγματοποιεί επαναλαμβανόμενες κλήσεις επί σειρά ημερών για να ενημερωθεί για την πορεία της σύνδεσης. Το ποσό – ποινή θα χρεώνεται στον πάροχο και θα αποδίδεται ως πίστωση – μείωση στο λογαριασμό του καταναλωτή ή με ένταλμα που θα του αποστέλλει η ΕΕΤΤ στο σπίτι του.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.