Ζητά εξηγήσεις ο Μιχάλης Ταμήλος από την ΔΕΗ για την κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης

Με πρωτοβουλία των βουλευτών Λευτέρη Αυγενάκη, Μιχάλη Ταμήλου και Δημήτρη Κυριαζίδη , μετά από καταγγελίες περιφερειακών ΜΜΕ,

0 258

Με πρωτοβουλία των βουλευτών Λευτέρη Αυγενάκη, Μιχάλη Ταμήλου και Δημήτρη Κυριαζίδη , μετά από καταγγελίες περιφερειακών ΜΜΕ,

Με πρωτοβουλία των βουλευτών Λευτέρη Αυγενάκη, Μιχάλη Ταμήλου και Δημήτρη Κυριαζίδη , μετά από καταγγελίες περιφερειακών ΜΜΕ, 32 συνολικά βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας επέβαλλαν ερώτηση προς τον Υπουργό Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κ. Ευάγγελο Λιβιεράτο, προκειμένου να αποσαφηνισθεί η κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης της ΔΕΗ κατά τα τελευταία χρόνια.

Η νέα διαφημιστική καμπάνια της ΔΕΗ , προβάλλεται πανελλαδικά τόσο στα κεντρικά όσο και στα περιφερειακά μέσα ενημέρωσης.

Ωστόσο παρά την πρόβλεψη της νομοθεσίας σχετικά με την ” κρατική διαφήμιση ” , στην οποία αναφέρεται ρητά το ποσοστό της τάξης τουλάχιστον του 30 % της συμμετοχής των περιφερειακών μέσων ενημέρωσης , κάτι τέτοιο δεν τηρείται στην εν λόγω διαφημιστική καμπάνια.

Συγκεκριμένα ερωτάται ο Υπουργός :

1. Έχει τηρήσει η Διοίκηση της ΔΕΗ την προβλεπόμενη από τον νόμο κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης ;

2. Ποιά τα ποσοστά κατανομής σε περιφερειακά και κεντρικά μέσα ενημέρωσης ανά είδος ( τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα μέσα , διαδίκτυο ) ;

3. Βάσει ποιών κριτηρίων έγινε η κατανομή ώς έχει σήμερα ;

Μιχάλης Ταμήλος

Βουλευτής Ν.Τρικάλων

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.