Χρυσό βραβείο στην Περιφέρεια Θεσσαλίας για την τουριστική της επικοινωνιακή καμπάνια « MyThessaly » | Η ιστοσελίδα της Καλαμπάκας

Χρυσό βραβείο στην Περιφέρεια Θεσσαλίας για την τουριστική της επικοινωνιακή καμπάνια « MyThessaly »

Με Χρυσό βραβείο για την ολοκληρωμένη επικοινωνιακή καμπάνια με τίτλο: Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία:

0 240

Με Χρυσό βραβείο για την ολοκληρωμένη επικοινωνιακή καμπάνια με τίτλο: Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία:

Με Χρυσό βραβείο για την ολοκληρωμένη επικοινωνιακή καμπάνια με τίτλο: Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία:  “Thessaly Handcrafted by Time”, τιμήθηκε η Περιφέρεια Θεσσαλίας, στα πλαίσια των Tourism Awards 2018. Σε μία ειδική τελετή όπου διοργάνωσε το Hotel & Restaurant, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος, βραβεύτηκαν οι εταιρείες και οι φορείς που «απογειώνουν» τον ελληνικό τουρισμό. Στην τελετή περευρέθηκαν περισσότερα από 700 στελέχη και προσωπικότητες του κλάδου.

Το χρυσό βραβείο παρέλαβε εκ μέρους της Περιφέρειας Θεσσαλίας ο Περιφερειάρχης κ. Κώστας Αγοραστός ο οποίος στον χαιρετισμό του ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής: «Η σύμπραξη τουρισμού μεταξύ της Περιφέρειας με την Marketing Greece τον ΣΕΤΕ και την Coca-Cola Τρία Έψιλον, κατάρτισε το Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ και Ανταγωνιστικής Ταυτότητας της Θεσσαλίας. Με το “Thessaly Handcrafted by Time” και τη διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου Εμπειριολογίου τουριστικών προϊόντων, η Θεσσαλία προβάλλεται ως τουριστικός προορισμός που μπορεί να προσφέρει εμπειρίες και τις 4 εποχές του χρόνου.

Μέσα από το site www.mythessaly.com και τα βίντεο που δημιουργήθηκαν, αναδεικνύεται με σύγχρονο τρόπο το μεγαλείο των προορισμών της Θεσσαλίας και δίνεται η δυνατότητα να μεταφερθεί «ψηφιακά» ο ενδιαφερόμενος στην περιοχή και να σχεδιάσει τις διακοπές του.

Παράλληλα ως Περιφέρεια συμμετέχουμε σε επιλεγμένες εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, για να παρουσιάσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους προορισμούς μας, να αναδείξουμε νέους, φέρνοντας την προστιθέμενη αξία στη Θεσσαλία. Μάλιστα στα αεροδρόμια Νέας Αγχιάλου και Σκιάθου νέες αεροπορικές συνδέσεις αναμένετε να φέρουν ακόμη περισσότερους τουρίστες στη Θεσσαλία.

Ήδη από την δουλειά που έχει γίνει όλα αυτά τα χρόνια στην Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουμε απτά αποτελέσματα καθώς οι επισκέπτες σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους της Θεσσαλίας, από τους 18.731 το 2011 έχουν φτάσει τους 77.892 το 2016. Έτσι η απασχόληση στον κλάδο του τουρισμού στη Θεσσαλία παρουσιάζει αύξηση 2,2%, μέσα στην κρίση. Παράλληλα οι αφίξεις ξένων τουριστών από τις 242.609 το 2001, έχουν φτάσει τις 311.891 το 2015 και οι διανυκτερεύσεις έχουν αυξηθεί από τις 720.559 το 2011 σε 964.176 το 2015 αντίστοιχα. Και συνεχίζουμε».

Τα Tourism Awards λειτουργούν ως πολύτιμα παραδείγματα καινοτόμων υπηρεσιών, εμπλουτισμού του τουριστικού προϊόντος και επιμήκυνσης της τουριστικής σεζόν. Την τελετή χαιρέτισαν μεταξύ άλλων ο Χαράλαμπος Καρίμαλης Πρόεδρος του ΕΟΤ και η Ευρυδίκη Κουρνέτα, Γενική Γραμματέας του Υπουργείου Τουρισμού. Στο διαγωνιστικό μέρος, όλες οι υποψηφιότητες αξιολογήθηκαν από 30μελή ανεξάρτητη κριτική επιτροπή με πρόεδρο τη Μάγια Τσόκλη. Ανάμεσά τους, πανεπιστημιακοί, subject-matter experts και επιφανείς προσωπικότητες με άποψη και εμπειρία στον τομέα της φιλοξενίας όπως οι: Γιάννης Μπουτάρης, Dr. Dimitrios Diamantis, Μαρία Μάρακα, Διονύσης Σοτοβίκης, Λευτέρης Λαζάρου, Δρ. Μαριάννα Σιγάλα και Κωνσταντίνος Λαζαράκης.

Η τελετή των Tourism Awards ξεκίνησε με ένα φαντασμαγορικό θέαμα μουσικής και aerial dancing από την ομάδα της Artventure Productions, υπό την καλλιτεχνική επιμέλεια του Πέτρου Κούρτη, γνωστού σε όλους από τη συμμετοχή του στην Τελετή Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας 2004, και της aerial dance performer, χορογράφου και αθλήτριας Κατερίνας Σολδάτου. Παρουσιαστές της τελετής απονομής ήταν η Βαλέρια Κουρούπη και ο Μάριος Αθανασίου.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.