Βασίλης Παππάς – Τα «ραπανάκια» του υπουργού παιδείας και η σιωπή των αμνών

Σε δεκαπέντε ημέρες ξεκινά για άλλη μια φορά ο Γολγοθάς των μαθητών, στις πανελλήνιες εξετάσεις.

0 368

Σε δεκαπέντε ημέρες ξεκινά για άλλη μια φορά ο Γολγοθάς των μαθητών, στις πανελλήνιες εξετάσεις.

Σε δεκαπέντε ημέρες ξεκινά για άλλη μια φορά ο Γολγοθάς των μαθητών, στις πανελλήνιες εξετάσεις.

Για άλλη μια φορά οι συνωστιζόμενοι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι και υποψήφιοι δήμαρχοι θα ευχηθούν στους μαθητές καλή επιτυχία και άλλα ηχηρά τοιαύτα.

Κανείς όμως δεν τόλμησε να κρίνει και να επικρίνει τον υπουργό παιδείας που με μια τροπολογία σκούπα των 15 άρθρων και 150 σελίδων στο σχέδιο νόμου για τις λαϊκές και τα ραπανάκια επιχειρεί να εξυπηρετήσει μια μεγάλη λίστα «πελατών» των κυβερνήσεων Πασόκ και Ν.Δ. και να αναγνωρίσει επαγγελματικά δικαιώματα σε διάφορα «κολλέγια» κολλητών και φίλων. Με αυτόν τον τρόπο όποιος έχει «τα φράγκα» πηγαίνει σε ένα ιδιωτικό κολλέγιο (αγοράζει και το International baccalaureate) , πανεπιστημιακού επιπέδου υποτίθεται, και αφού σπουδάσει δύο – τρία χρόνια, καταβάλλοντας το αντίστοιχο αντίτιμο, αποκτά επαγγελματικά δικαιώματα πολιτικού μηχανικού, μηχανολόγου, νομικού…

Στον κάλαθο των αχρήστων οι εθνικοί νόμοι, οι διατάξεις της κοινοτικής νομοθεσίας (για τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις) και το ίδιο το Σύνταγμα (άρθρο 16). Και οι μαθητές που κόπιασαν, που ξενύχτησαν, που πέρασαν ώρες επί ωρών σε κλινικές και εργαστήρια, θα βρούν μπροστά τους και εν μέσω κρίσης τους γόνους των «φραγγάτων», οι οποίοι με τα λεφτά και τον παρά τους κτίζουν την νέα αξιοκρατία.

Αλήθεια τι έχουν να πουν οι κατά τα άλλα λαλίστατοι υποψήφιοι σύμβουλοι εκπαιδευτικοί; ΄Η μπρος στα οφέλη του ανεξάρτητου και ακομμάτιστου συνδυασμού τους καταπίνουν και αυτό σε βάρος των παιδιών, των δικών τους παιδιών; ΄Η πιστεύουν ότι έν μέσω κρίσης και συστηματικής απαξίωσης του δημόσιου σχολείου και της εκπαίδευσης γενικότερα, με λίγα παραπάνω απογευματινά χρήματα (νόμιμα ή μαύρα) θα λύσουν το πρόβλημα; Σιωπή.

Η ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ αγωνίζεται για τις ίδιες και ίσες ευκαιρίες της νεολαίας στη μάθηση. Αγωνίζεται (διορθώνοντας λάθη και παραλήψεις) για ουσιαστική γνώση και στήριξη των αδυνάτων μαθητών μέσω των προγραμμάτων της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης που ξεκινούν ουσιαστικά στην αρχή της σχολικής χρονιάς και όχι στο τέλος της, για το θεαθήναι . Αγωνίζεται κατά της σχολικής διαρροής (πριν τρία – τέσσερα χρόνια το λύκειο Καλαμπάκας είχε πάνω από 320 μαθητές. Τώρα φθάνει δεν φθάνει τους 250 – 260). Αγωνίζεται για την επαναφορά των ειδικοτήτων στην τεχνική εκπαίδευση (νέα διαρροή μαθητών προς όφελος των ιδιωτικών παραμάγαζων, βλ. νοσηλευτές). Αγωνίζεται να επιστρέψουν οι νέοι επιστήμονες στον τόπο τους.

Σε σύνολο 500 – 600 αποφοίτων του λυκείου Καλαμπάκας τα τελευταία οκτώ χρόνια, ζήτημα είναι αν έχουν επιστρέψει στην γενέθλια γη πάνω από 150.

Για αυτά πότε θα μιλήσουμε; Ή θα αρκεστούμε στην σιωπή των αμνών;

Βασίλης Παππάς – ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr