Βασίλης Ντόβας – Ο Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής, ο δούρειος ίππος και οι Νεοέλληνες ραγιάδες

Η κατάκτηση της Ελλάδας από τη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία το 146 π.Χ. είχε ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη μιας νέας καλλιτεχνικής, πνευματικής και θρησκευτικής τάσης η οποία ονομάστηκε Ελληνορωμαϊκός πολιτισμός και στη συνέχεια διαδόθηκε και κυριάρχησε σε ολόκληρο τον τότε δυτικό κόσμο.

0 563

Η κατάκτηση της Ελλάδας από τη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία το 146 π.Χ. είχε ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη μιας νέας καλλιτεχνικής, πνευματικής και θρησκευτικής τάσης η οποία ονομάστηκε Ελληνορωμαϊκός πολιτισμός και στη συνέχεια διαδόθηκε και κυριάρχησε σε ολόκληρο τον τότε δυτικό κόσμο.

Η κατάκτηση της Ελλάδας από τη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία το 146 π.Χ. είχε ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη μιας νέας καλλιτεχνικής, πνευματικής και θρησκευτικής τάσης η οποία ονομάστηκε Ελληνορωμαϊκός πολιτισμός και στη συνέχεια διαδόθηκε και κυριάρχησε σε ολόκληρο τον τότε δυτικό κόσμο.

Συνέπεια αυτού του φαινομένου ήταν η παραδοχή ότι οι Ρωμαίοι κατέκτησαν τους Έλληνες με τα όπλα και οι Έλληνες κατέκτησαν τους Ρωμαίους με τον πολιτισμό.

Αρκετούς αιώνες αργότερα, στις 29 Μαϊου 1453 η κραυγή «εάλω η πόλις» αντιχούσε στα τείχη της Βασιλεύουσας και το μέλλον του ελληνικού έθνους προδιαγραφόταν ζοφερό και δυσοίωνο. Η πτώση της Κωνσταντινούπολης σηματοδοτούσε το τέλος μιας από τις ενδοξότερες περιόδους του Ελληνισμού και εγκαινίαζε την πιο μαύρη σελίδα της ιστορίας του μετατρέποντας τον περήφανο Έλληνα σε ραγιά.

Η χαρακτηρισμός ραγιάς προέρχεται από την αραβική λέξη ράγι (κοπάδι) και χρησιμοποιούταν από τους Τούρκους για τους μη-μουσουλμάνους πολίτες της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Η σημασία της λέξης ήταν περιφρονητική και είχε την έννοια του σκλάβου. Οι ραγιάδες είχαν ελάχιστα δικαιώματα, ήταν υποχρεωμένοι να προσκυνούν τους Τούρκους και να καταβάλουν κεφαλικό φόρο, το γνωστό και επίκαιρο στις μέρες μας χαράτσι.

Έξι αιώνες μετά την πτώση της Κωνσταντινούπολης, ο ελεύθερος πλέον ελληνικός λαός δοκιμάζεται ξανά από τον ίδιο εχθρό. Αυτή τη φορά όμως δεν έχει να αντιμετωπίσει τη Μεγάλη Βομβάρδα (κανόνι που χρησιμοποιήθηκε στην πολιορκία της Κωνσταντινούπολης) του Μωάμεθ Β΄του Πορθητή, αλλά τον δούρειο ίππο του Σουλεϊμάν του Μεγαλοπρεπή. Έτσι λοιπόν, οι Τούρκοι αφού πρώτα μας κατέκτησαν με τα όπλα, επιστρέφουν ξανά μετά από 550 χρόνια για να μας κατακτήσουν πλέον και με τον πολιτισμό τους σε μια αντιστροφή των ρόλων. Μόνο που αυτή τη φορά το έργο τους θα είναι πολύ ευκολότερο αφού δε θα χρειαστεί να εισβάλλουν βίαια από την κερκόπορτα καθώς τους ανοίγεται διάπλατα η «πύλη» προκειμένου οι Έλληνες, όπως κάποτε και οι Τρώες, να υποδεχτούν μετά κλάδων και βαϊων τον δούρειο ίππο στη σύγχρονη εκδοχή του, τις τούρκικες τηλεοπτικές σειρές.

Η ελληνική κοινωνία, που επί πολλές δεκαετίες ακολούθησε λάθος πρότυπα, υιοθετώντας κοντόφθαλμες πρακτικές, καταπατόντας κάθε έννοια δικαιοσύνης, ισονομίας και αξιοκρατίας, υπηρετώντας τα μικροσυμφέροντα, προάγοντας τη ρουσφετολογία, επιβραβεύοντας την απάτη και συγκαλύπτοντας την αδικία, απομακρύνθηκε από τις αξίες της αλληλεγγύης και του πατριωτισμού με αποτέλεσμα να χαρακτηρίζεται πλέον από χαμηλό εθνικό φρόνημα και εκφυλισμένη εθνική συνείδηση.

Όλα τα παραπάνω δεν είναι τίποτα άλλο παρά χαρακτηριστικά του ραγιαδισμού ο οποίος εξακολουθεί να βρίσκεται ακόμα καλά ριζωμένος στο DNA του Νεοέλληνα επηρρεάζοντας την αντίληψή του και καθορίζοντας τη συμπεριφορά του. Ένας ραγιαδισμός ο οποίος ενισχύεται από τις επικίνδυνες πολιτικές που ακολουθούν τα τελευταία χρόνια οι προδότες «ηγέτες» αυτής της χώρας οδηγώντας το λαό στην οικονομική εξαθλίωση και την ψυχολογική εξουθένωση.

Κατά συνέπεια, ο πνευματικά αποδιοργανομένος και αποχαυνομένος Έλληνας στερούμενος αποθεμάτων αντίστασης όχι μόνο δέχεται αγόγγυστα τον Σουλεϊμάν τον Μεγαλοπρεπή και τους αντίστοιχους χαρακτήρες των λοιπών τούρκικων τηλεοπτικών παραγωγών, αλλά ταυτίζεται μαζί τους κάνοντάς τους μέρος της καθημερινότητάς του σε μια προσπάθεια να βρει διέξοδο από την επιβεβλημένη μιζέρια που απλώνεται σαν μάστιγα στη χώρα. Μοιάζει να έχει πλέον συμβιβαστεί με το νέο ρόλο του κομπάρσου πολίτη που του επιβάλλουν, του πολίτη ραγιά, οδηγούμενος σε έναν έμεσο «εξισλαμισμό».

Ένας ρόλος ο οποίος χαρακτηρίζεται από χαμηλό βιοτικό επίπεδο, περιορισμένα δικαιώματα και αυξημένες υποχρεώσεις, δυσβάσταχτα χαράτσια, πλήρη συμμόρφωση με τις επιταγές της τρόικας χωρίς δικαίωμα αντιλόγου, χαμηλή αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση και συγκατάθεση στο άνεφ όρων ξεπούλημα της χώρας είτε στις ξένες δυνάμεις είτε στον Σουλεϊμάν τον Μεγαλοπρεπή, ο οποίος προτίθεται να κατασκευάσει πολυτελές σαλέ στον ορεινό όγκο των Τρικάλων.

Μια είδηση που έγινε δεκτή από μερίδα της τοπικής κοινωνίας με τον ίδιο ακριβώς ενθουσιασμό που επιδεικνύανε οι εργαζόμενες κοπέλες στα καμπαρέ της Τρούμπας όταν ο 6ος Αμερικανικός Στόλος έπιανε Πειραιά.

Βασίλης Ντόβας

M.A. Marketing Advertising and Public Relations επιστημονικός συνεργάτης ΒΙΑΝΕΞ Α.Ε

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr