Την επανασύνδεση Καλαμπάκας – Βόλου προωθεί ο Δήμος Τρικκαίων
Δύο άμεσους στόχους προωθεί προς επίλυση ο Δήμος Τρικκαίων, αναφορικά με το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Δύο άμεσους στόχους προωθεί προς επίλυση ο Δήμος Τρικκαίων, αναφορικά με το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Δύο άμεσους στόχους προωθεί προς επίλυση ο Δήμος Τρικκαίων, αναφορικά με το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Το ένα, η εξεύρεση οριστικής λύσης για τις δύο διαβάσεις στο Κηπάκι, με δεδομένη την επερχόμενη ηλεκτροκίνηση. Το δεύτερο, η επανένωση των 4 θεσσαλικών πόλεων με το ηλεκτροκίνητο κέντρο και ειδικά, η επανασύνδεση Καλαμπάκας – Βόλου.
Το απόγευμα της Τετάρτης 2 Μαρτίου 2016 κλιμάκιο στελεχών της ΕΡΓΟΣΕ, με επικεφαλής τον διευθύνοντα σύμβουλο κ. Θανάση Βούρδα και παρόντος του διευθυντή έργων της εταιρείας κ. Διονύση Ράππου, επισκέφθηκε το Δημαρχείο Τρικκαίων. Επρόκειτο για δέσμευση που είχε αποσπάσει ο Δήμαρχος Τρικκαίων κ. Δημήτρης Παπαστεργίου στις 17 Φεβρουαρίου, επισκεφθείς τον κ. Βούρδα στην Αθήνα.
Στη συνάντηση μετείχαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ κ. κ. Παναγιώτα Δριτσέλη και Χρήστος Σιμορέλης. Επίσης, παραβρέθηκαν πολλά στελέχη του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ, καθώς τέθηκε επί τάπητος το ζήτημα της ηλεκτροκίνησης. Ουσιαστικά όπως ενημέρωσε ο κ. Βούρδας, η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων κατατίθεται τον Απρίλιο, εντός του 2016 γίνεται η δημοπράτηση, εντός του 2017 αρχίζουν οι εργασίες και μέχρι το 2019 η γραμμή Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα (μια από τις πιο παλιές στη χώρα) θα είναι ηλεκτροκίνητη.
Επομένως, πρέπει από τώρα να προβλεφθεί λύση για τις διαβάσεις στο Κηπάκι και το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι. Ταυτοχρόνως, δεύτερος σημαντικός παράγοντας για την επίλυση του προβλήματος, είναι η ασφάλεια του τρένου και των κατοίκων. Εξάλλου, με δεδομένες τις πολύ υψηλές ταχύτητες που θα αναπτύσσονται (περί τα 160 χλμ./ώρα), χρειάζεται μεγάλη προσοχή από όλους.
Ο Δήμαρχος Τρικκαίων ανέπτυξε τις θέσεις του Δήμου, οι οποίες επιδιώκουν τη λύση με δύο συνισταμένες: διευκόλυνση στους κατοίκους – ασφάλεια μετακίνησης.
Οπότε, έγινε αμέσως αυτοψία στις δύο διαβάσεις του Κηπακίου, για να διαπιστωθεί το πρόβλημα. Υπήρξε, δε, και διάλογος με τους κατοίκους και τους επικεφαλής της επιτροπής, προκειμένου να εξηγηθούν τα άμεσα προβλήματα. Παρών και ο πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων, κ. Βασίλης Τριανταφύλλου.
Αυτό που εξήχθη ως συμπέρασμα, είναι ότι εξειδικευμένοι μηχανικοί της ΕΡΓΟΣΕ θα μεταβούν ξανά στον οικισμό, προκειμένου να προτείνουν συγκεκριμένες λύσεις. Αυτές τις λύσεις, θα τις προωθήσει ο ΟΣΕ, ο οποίος έχε τη γενική ευθύνη για κάθε ενέργεια στο σιδηροδρομικό δίκτυο
Βόλος – Καλαμπάκα
Στη συνάντηση τέθηκε ένα ζήτημα που αποτελεί άμεση προτεραιότητα για τον Δήμο Τρικκαίων. Η επαναλειτουργία της απευθείας σύνδεσης του Βόλου με την Καλαμπάκα. Και με δεδομένη την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Λάρισα – Βόλος, είναι δυνατή η επανασύνδεση, όπως σημείωσε και το μέλος του ΔΣ του ΟΣΕ κ. Αντωνιάδης (και τέως προϊστάμενος της γραμμής Καλαμπάκα – Βόλος). Κάτι που, όπως τόνισε ο κ. Παπαστεργίου, θα ωθήσει την τουριστική κίνηση και την άμεση σύνδεση της Θεσσαλίας, από το λιμάνι του Βόλου και τις Β. Σποράδες, μέχρι τα Τρίκαλα και τα Μετέωρα.
Αυτό το αίτημα τίθεται, πλέον, ως στόχος σημαντικής προτεραιότητας για τον Δήμο Τρικκαίων.
Στη συνάντηση παραβρέθηκαν επίσης οι, κ. Γ. Δημητρίου και Δ. Τσοτσορός, επιβλέποντες της κατασκευής των δύο υπόγειων διαβάσεων σε Σαράγια και Γκαζέλο, ο μηχανικός κ. Παπούλιας, και ο τομεάρχης της γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα κ. Ζαρζάνης.
Από το γραφείο Τύπου