Συνάντηση Δριτσέλη και Φίλων Σιδηροδρόμου για την γραμμή Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας
Πραγματοποιήθηκε χτες 02/08/2012 συνάντηση μεταξύ αντιπροσωπείας του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ Τρικάλων με επικεφαλής τη βουλευτή του σχήματος Π. Δριτσέλη και του ΔΣ του συλλόγου των Φίλων του Σιδηροδρόμου Τρικάλων με θέμα την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας.
Πραγματοποιήθηκε χτες 02/08/2012 συνάντηση μεταξύ αντιπροσωπείας του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ Τρικάλων με επικεφαλής τη βουλευτή του σχήματος Π. Δριτσέλη και του ΔΣ του συλλόγου των Φίλων του Σιδηροδρόμου Τρικάλων με θέμα την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας.
Πραγματοποιήθηκε χτες 02/08/2012 συνάντηση μεταξύ αντιπροσωπείας του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ Τρικάλων με επικεφαλής τη βουλευτή του σχήματος Π. Δριτσέλη και του ΔΣ του συλλόγου των Φίλων του Σιδηροδρόμου Τρικάλων με θέμα την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας.
Το ΔΣ του συλλόγου τόνισε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της αντικατάστασης των ενεργοβόρων ντιζελοκινητήρων με ηλεκτρικούς οι οποίοι είναι οικονομικότεροι, ταχύτεροι, και φιλικοί προς το περιβάλλον. Σημειωτέον ότι λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές της 17ης Ιούνη με απόφαση του υπηρεσιακού υπουργού Ανάπτυξης και σημερινού υπουργού οικονομικών ,Ι.Στουρνάρα,το έργο ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας- Βόλου, προϋπολογισμού 22 εκατομμυρίων ευρώ εντάχθηκε στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
Από τα μέλη του συλλόγου επισημάνθηκε το γεγονός ότι το έργο της ηλεκτροκίνησης της Δυτικής Θεσσαλίας είναι μελετητικά έτοιμο και ότι το δίκτυο των γραμμών της είναι καταλληλότερο του δικτύου Λάρισας-Βόλου. Επίσης τονίστηκε ο κίνδυνος να χαθούν τα απευθείας δρομολόγια ή ακόμη χειρότερα να μην υπάρχουν καθόλου τρένα στη Δυτική Θεσσαλία αν δεν προχωρήσει η ηλεκτροκίνηση.
Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ εξέφρασε τη συμπαράστασή της στις προσπάθειες που κάνει ο σύλλογος των Φίλων του Σιδηροδρόμου Τρικάλων ,δηλώνοντας ότι για τον ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ το τρένο εκτός από λαϊκό μεταφορικό μέσο προσιτό στο εισόδημα των οικονομικά ασθενέστερων, μπορεί παράλληλα να αποτελέσει παράγοντα ανάπτυξης και τουριστικής αναμόρφωσης της περιοχής αφού η ηλεκτροκίνηση δίνει τη δυνατότητα για μπορεί να πολλαπλασιάσει χωρίς κόστος τα δρομολόγια. Αν σήμερα είχαμε ηλεκτροκίνηση τα μισά προαστιακά δρομολόγια της Λάρισας θα μπορούσαν να συνεχίσουν μέχρι Καλαμπάκα.
Τέλος τονίστηκε η ανάγκη πολλαπλών δράσεων (συντονισμένες κινήσεις με φορείς στους νομούς Τρικάλων , Καρδίτσας, Περιφέρεια, ανάδειξη του θέματος στο κοινοβούλιο) έτσι ώστε να μην αποκοπεί σιδηροδρομικά η Δ. Θεσσαλία και αποδειχθεί ακόμη μια φορά η περιοχή μας ο φτωχός συγγενής της περιφέρειας.