Σύλλογος Αδελφοποιημένων Πόλεων Καλαμπάκας – Μια εκδρομή στα 936 μέτρα και πάνω … Μπάνσκο

Στις 14 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε η εκδρομή από τον σύλλογο αδελφοποιημένων πόλεων Καλαμπάκας.

0 201

Μια μέρα πολύ κρύα αλλά ηλιόλουστη ήταν του Σαββάτου, όταν ξεκινήσαμε από την πόλη μας για την Εγνατία οδό. Ένα ευχάριστο οδοιπορικό μας οδήγησε στα ελληνικά σύνορα κοντά στο Σιδηρόκαστρο. Περνώντας τα ελληνικά σύνορα και μπαίνοντας στην Βουλγαρία η πρώτη πόλη που συναντήσαμε ήταν το Πετρίτσι. Η πρώτη στάση έγινε στην κωμόπολη Σαντάνσκι όπου οι εκδρομείς περιηγήθηκαν στην πόλη, στην αγορά, γευμάτισαν και στην συνέχεια ξεκινήσαμε για τον προορισμό μας το Μπάνσκο.

bansco syll1

Ξεκινώντας από το Σαντάνσκι στο βάθος του ορίζοντα βλέπαμε χιονισμένες βουνοκορφές. Ηλιοφάνεια και άριστη ορατότητα μας συνόδευε, περνώντας πότε μέσα από τα φαράγγια που δίπλα τους κυλούσαν ορμητικά και παγωμένα νερά των ποταμών και πότε μέσα από πεδιάδες εγκαταλελειμμένες , δίχως καλλιέργειες. Λίγη κτηνοτροφία συμπλήρωνε το σκηνικό και δήλωνε την παρουσία ανθρώπινης ζωής στα κατά πλειοψηφία εγκαταλελειμμένα χωριά. Είδαμε υποζύγια να μεταφέρουν ανθρώπους στις δουλειές τους, κοπάδια από άλογα να βόσκουν στις πεδιάδες και στις παρυφές λόφων.

Απόγευμα πια αντικρίσαμε το Μπάνσκο. Ένα χειμερινό θέρετρο με πολλά και μεγάλα τουριστικά συγκροτήματα. Στην αρχιτεκτονική τους επικρατεί η πέτρα και το ξύλο.
Μια βόλτα στα μαγαζιά για αναγνώριση της αγοράς για ψώνια πραγματοποιήθηκε μετά το δείπνο. Ζεστός και φιλόξενος ο χώρος του ξενοδοχείου μας δέχτηκε λίγο πριν από τον νυκτερινό ύπνο, για συζήτηση, ένα ποτό, ένα ζεστό ρόφημα.

Το πρωινό ξύπνημα ήταν αισιόδοξο μια και ο ουρανός ήταν γαλανός και η ορατότητα καθαρή, μας άφηνε να ονειρευτούμε την ανάβασή μας στις χιονισμένες κορυφές. Μετά το υπέροχο πρωινό, το λεωφορείο μας άφησε στην είσοδο της μεγάλης ανάβασης στις χιονισμένες κορυφές. Παίρνοντας τις «γόνδολες» των οκτώ ατόμων ανεβήκαμε πάνω από τα 936 μέτρα της πόλης του Μπάνσκο, απολαμβάνοντας από το τελεφερίκ το χιονισμένο τοπίο, την ποικιλομορφία των κωνοφόρων, τις πατημασιές των αρκούδων.

Στο σαλέ απολαύσαμε ζεστά ροφήματα και παρατηρούσαμε τους σκιέρ που εκατοντάδες με πολύχρωμες στολές διακοσμούσαν το τοπίο και γλιστρούσαν στο χιόνι επιδέξια.

Μετά από μια ώρα αφήσαμε τις βουνοκορφές και κατεβήκαμε για μια τελευταία βόλτα στο Μπάνσκο για τα τελευταία ψώνια. Συνεπείς στο ραντεβού μας όλοι επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο για την επιστροφή. Με μια στάση στην όμορφη πόλη των Σερρών και αποχαιρετώντας το δειλινό αφήσαμε πίσω μας ένα ακόμα οδοιπορικό.

Στο σημείο αυτό θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους συμμετείχαν στην εκδρομή μας. Ο εύθυμος χαρακτήρας τους και η συνέπειά τους έδωσε ευχάριστο χρώμα στο οδοιπορικό.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον οδηγό του λεωφορείου μας κ. Νεκτάριο Τσιάτσο που ακούραστα και με ευγένεια μας πρόσφερε ξεκούραστο ταξίδι.

Με χαρά το Δ.Σ. του Συλλόγου Αδελφοποιημένων Πόλεων Καλαμπάκας σας εύχεται εις το επανιδείν.

Με εκτίμηση για το Δ.Σ.
Όλγα Ζυγολάνη

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.