Ψήφισμα Διαμαρτυρίας για την κατάργηση του intercity

Ψήφισμα στον πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου Θεσσαλίας, αντιδρώντας στην απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να καταργήσει το δρομολόγιο Καλαμπάκα – Αθήνα – Καλαμπάκα, κατέθεσαν οι Αντιπεριφερειάρχες Τρικάλων και Καρδίτσας

0 216

Ψήφισμα στον πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου Θεσσαλίας, αντιδρώντας στην απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να καταργήσει το δρομολόγιο Καλαμπάκα – Αθήνα – Καλαμπάκα, κατέθεσαν οι Αντιπεριφερειάρχες Τρικάλων και Καρδίτσας Ψήφισμα στον πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου Θεσσαλίας, αντιδρώντας στην απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να καταργήσει το δρομολόγιο Καλαμπάκα – Αθήνα – Καλαμπάκα, κατέθεσαν οι Αντιπεριφερειάρχες Τρικάλων και Καρδίτσας κ.κ. Χρήστος Μιχαλάκης και Βασίλης Τσιάκος, με τις υπογραφές του Θεματικού Αντιπεριφερειάρχη Τρικάλων κ. Ρετζιά και των Περιφερειακών Συμβούλων Καρδίτσας και Τρικάλων.

Εντωμεταξύ ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός απέστειλε επιστολή διαμαρτυρίας προς τον Υπουργό Μεταφορών κ. Ραγκούση και τον Διευθύνων Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Ζιλιασκόπουλο, ζητώντας να επανέλθει η γραμμή Καλαμπάκα – Αθήνα – Καλαμπάκα.

Στο ψήφισμα αναφέρονται τα εξής:

Αλγεινή εντύπωση και πολλά ερωτηματικά μας έχει προκαλέσει η εκ νέου απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να καταργήσει το INTERCITY 47/48 Καλαμπάκας – Αθήνας – Καλαμπάκας, λίγους μόλις μήνες μετά την επαναδρομολόγησή του.

Ως Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων και Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας, αλλά και οι πολίτες της Δυτικής Θεσσαλίας θεωρούμε ότι μας εμπαίζουν και δηλώνουμε ότι θα αντιδράσουμε σε αυτήν την προκλητική στάση και απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, να καταργήσει το δρομολόγιο 47/48 και να το αντικαταστήσει με ανταποκρινόμενο τρένο.

Ως αιρετή Περιφέρειας Θεσσαλίας και Περιφερειακές Ενότητες Τρικάλων και Καρδίτσας θεωρούμε το σιδηρόδρομο ζωτικής σημασίας για την Θεσσαλία και επισημαίνουμε προς όλες τις κατευθύνσεις την ανάγκη να είναι χαμηλές οι τιμές στα εισιτήρια, ώστε ο σιδηρόδρομος να είναι προσιτός στο ευρύ κοινό την ίδια χρονική στιγμή που το εισόδημα της μέσης οικογένειας βαίνει διαρκώς μειούμενο.

Σημειώνεται ακόμη ότι ο συρμός του 884/885 ακινητοποιείται για 5 ώρες στην Καλαμπάκα, ενώ το προσωπικό πληρώνεται για τις ώρες αυτές και το τρένο καταναλώνει ενέργεια ώστε να μην γίνεται ούτε η μεσημβρινή ανταπόκριση με την αμαξοστοιχία 500 Θεσσαλονίκης – Αθήνας.

Μετά από όλα αυτά αντιλαμβανόμαστε ότι εξυφαίνεται πλέον σχέδιο για την οριστική εγκατάλειψη της σιδηροδρομικής γραμμής της Δυτικής Θεσσαλίας.

Καλούμε τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Γιάννη Ραγκούση να αναλάβει επιτέλους την ευθύνη και να επαναφέρει άμεσα το δρομολόγιο 47/48.

  • ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ   ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
  • ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΣΙΑΚΟΣ       ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
  • ΕΥΘΥΜΗΣ ΡΕΤΖΙΑΣ         ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

  • ΝΑΝΗΣ ΗΛΙΑΣ
  • ΤΣΙΓΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
  • ΜΠΑΡΔΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
  • ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ – ΚΑΛΛΙΑΡΑ ΕΛΕΝΗ
  • ΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
  • ΚΟΚΚΑΛΗ – ΚΟΥΒΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
  • ΝΟΥΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
  • ΨΑΧΟΥΛΑΣ ΟΡΕΣΤΗΣ
  • ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
  • ΛΕΜΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.