Πεζοπορία στην Αύρα με την Ο.Λ. Καλαμπάκας – Photos

Κυριακή, 11 του Δεκέμβρη, η Ορειβατική Λέσχη Καλαμπάκας αποφάσισε ως προορισμό της τελευταίας πεζοπορίας να είναι η Αύρα.

0 427

Στην πλατεία μας καλωσόρισε ο πρόεδρος του χωριού, ο οποίος θα ήταν και οδηγός μας. Κατά τις 8:30 ξεκινήσαμε ανηφορίζοντας προς την τοποθεσία “Γύφτσα” (μάθαμε εκεί ότι όλη η γύρω περιοχή κατοικήθηκε πριν πάρα πολλά, όπως μαρτυρούν διάφορα ευρήματα, όπως πολύ παλιά δέντρα ελιάς). Από την “Τσιούμα” ως το ρέμα της “Σουρνάρας” δεν σταματά να <<σουρναρίζει>> το ωερό όλες τις εποχές του χρόνου…

Περνώντας το ξέφωτο “Καρακούση” , φτάσαμε στα μνημόρια: στη θέση αυτή είχαν τσακωθεί οι νεαροί της Αύρας με τους νεαρούς της Βλαχάβας για το γυναικείο φύλο, με κάποια θύματα βεβαίως…

Στη συνέχεια πήραμε τον αγροτικό δρόμο που οδηγεί μέσα από το δάσος και φτάσαμε σε ένα ξέφωτο, που ονομάζεται “Καπουρίστρα” , όπου υπάρχει ένα πηγάδι και ό,τι απέμεινε από τα μαντριά του “Νταλαμπίρα”. Σε δέκα λεπτά ήμασταν στη “Γαλανή” , που πήρε το όνομά της από το γαλανό νερό της.

Εκεί ξεκουραστήκαμε και απολαύσαμε το κολατσιό που μας είχε ετοιμάσει η κ.Γεωργία, σύζυγος του προέδρου. Κάπου εκεί κοντά είναι και η σπηλιά ληστή Έλα. Στον αγροτικό δρόμο, όπου συνεχίσαμε την πορεία μας συναντήσαμε και πατημασιές αρκούδας, όπως τις αναγνώρισε ο κ.Ψαρής. Μπαίνοντας σε μονοπάτι στο δάσος περάσαμε τα “καρνοκάλυβα” , πατώντας πάνω στα ξερά φύλλα που έκαναν έναν ξεχωριστό θόρυβο και βγήκαμε μπροστά στην υπέροχη τεχνητή λίμνη “Καρκατσάλα”. Από εκεί στην κορυφή “Μπιρτσίρι”, απ’όπου η θέα ήταν μοναδική! Βλέπαμε όλες τις γνώριμες κορυφές: Πιτσιλούς, Βουτσικάκι, Κόζιακα, Αστραπή, Καράβα, Όλυμπο, όπως και όλα τα γύρω χωριά…

Κατηφορίσαμε για την “Τρυπημένη”, όπου κάναμε την τελευταία στάση για λίγη ξεκούραση και από εκεί καταλήξαμε στο σημείο απ’όπου ξεκινήσαμε, δηλ. στην πλατεία του χωριού.

Η ομάδα ικανοποιημένη από την ενδιαφέρουσα, όμορφη και απολαυστική διαδρομή, η οποία κατέληξε πολύωρη (αν και οι αρχικοί υπολογισμοί ήταν για 3 ώρες, έγιναν 5) έφυγε από την Αύρα με τις καλύτερες εντυπώσεις.Να σημειώσουμε ότι φτάνοντας στην Καλαμπάκα διαπιστώσαμε πως η Αύρα έχει διαφορά θερμοκρασίας 5 με 6 °C παραπάνω.

Κλείνοντας θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαιτέρως τον πρόεδρο κ.Χρήστο Κακούσιο για την ξενάγηση και για την προθυμία του να γίνει οδηγός μας και σ’αυτή τη διαδρομή.

Για την Ορειβατική Λέσχη Καλαμπάκας

Καλές γιορτές, Καλή χρονιά και Πάντα Ψηλά σε όλους

HPIM2585 2HPIM2587 1HPIM2600 1HPIM2625 1HPIM2632 3HPIM2648 1

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.