Πέντε εργολαβίες fast track 451 εκατ. για τον σιδηρόδρομο στη Θεσσαλία

0 227

Εγκρίθηκε το φυσικό αντικείμενο πέντε συμβάσεων για την αποκατάσταση του σιδηροδρόμου.

Η έγκριση για τα οδικά έργα έχει δοθεί από τον Ιούνιο αλλά οι προσκλήσεις προς τους μεγάλους τεχνικούς ομίλους καθυστερούν.

Άνοιξε ο δρόμος για τα κατεπείγοντα έργα αποκατάστασης του σιδηροδρομικού δικτύου της Θεσσαλίας με απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα.

Οι πέντε fast track εργολαβίες, συνολικού ύψους 451,98 εκατ. ευρώ, για την οριστική αποκατάσταση των υποδομών που υπέστησαν τεράστιες ζημιές από τον Daniel, έλαβαν το «πράσινο φως» από το αρμόδιο τεχνικό συμβούλιο του υπουργείου, κλείνοντας με αργούς ρυθμούς τις εκκρεμότητες για τις προσκλήσεις των μεγάλων κατασκευαστικών ομίλων

Παρά τις αρχικές εκτιμήσεις για το κόστος των ζημιών στις σιδηροδρομικές υποδομές της Θεσσαλίας σε κάτι παραπάνω από 200 εκατ. ευρώ, η ανάγκη σοβαρού σχεδιασμού με όρους ανθεκτικότητας αύξησε κατακόρυφα τον προϋπολογισμό. Ως εκ τούτου, από το τεχνικό συμβούλιο εγκρίθηκε το τεχνικό αντικείμενο πέντε έργων:

  • Αποκατάσταση της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνών – Θεσσαλονίκης, από την έξοδο του Σ.Σ. Δομοκού ως την είσοδο του Σ.Σ. Κραννώνα, προϋπολογισμού 173.600.000 ευρώ (με ΦΠΑ).
  • Αποκατάσταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας, σε εντοπισμένα τμήματα της γραμμής, προϋπολογισμού 57.660.000 ευρώ (με ΦΠΑ).
  • Αποκατάσταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Βόλου, προϋπολογισμού 181.660.000 ευρώ (με ΦΠΑ).
  • Εργασίες αποκατάστασης της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου – Μηλεών -το γνωστό τρενάκι του Πηλίου– από τον Σ.Σ. Άνω Λεχωνίων ως τον Σ.Σ. Μηλεών, προϋπολογισμού 1.860.000 ευρώ (με ΦΠΑ).
  • Αποκατάσταση των συστημάτων Σηματοδότησης, ETCS L1, Τηλεδιοίκησης και Ηλεκτροκίνησης στο τμήμα της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής από το ΣΣ Παλαιοφάρσαλο ως Σ.Σ. Κράννων, προϋπολογισμού 37.200.000 ευρώ (με ΦΠΑ).

Ειδικότερα το τελευταίο έργο αφορά στα επίμαχα συστήματα ασφαλείας, που έγιναν ευρέως γνωστά εξαιτίας του τραγικού δυστυχήματος των Τεμπών, τα οποία και είχαν παραδοθεί σε λειτουργία μόλις πέντε ημέρες πριν την κακοκαιρία.

περισσότερα δείτε στο businessdaily.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr