ΟΣΕ – Παύση δρομολογίων και αύξηση στα εισιτήρια

Στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι η μείωση των ελλειμμάτων με απώτερο σκοπό η εταιρία να καταστεί βιώσιμη μέσα στο 2011. Από την 1η Ιανουαρίου παύουν να λειτουργούν και μέχρι νεωτέρας μια σειρά από δρομολόγια, ενώ τα εισιτήρια αυξάνονται ως και 120% σε κάποιες περιπτώσεις.

0 385

Στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι η μείωση των ελλειμμάτων με απώτερο σκοπό η εταιρία να καταστεί βιώσιμη μέσα στο 2011. Από την 1η Ιανουαρίου παύουν να λειτουργούν και μέχρι νεωτέρας μια σειρά από δρομολόγια, ενώ τα εισιτήρια αυξάνονται ως και 120% σε κάποιες περιπτώσεις.

Στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι η μείωση των ελλειμμάτων με απώτερο σκοπό η εταιρία να καταστεί βιώσιμη μέσα στο 2011. Από την 1η Ιανουαρίου παύουν να λειτουργούν και μέχρι νεωτέρας μια σειρά από δρομολόγια, ενώ τα εισιτήρια αυξάνονται ως και 120% σε κάποιες περιπτώσεις. Στις γραμμές που κόβονται και αυτή Λάρισα – Καλαμπάκα – Λάρισα, όπως επίσης τα δρομολόγια Αθήνα – Αλεξανδρούπολη – Αθήνα, Θεσσαλονίκη – Φλώρινα – Θεσσαλονίκη, Πάτρα – Πύργος – Καλαμάτα και αντίστροφα, Καλαμάτα – Μεσσήνη – ΤΕΙ – Καλαμάτα, Κόρινθος – Αργος/Ναύπλιο – Τρίπολη και αντίστροφα, καθώς και όλα τα διεθνή από και προς Θεσσαλονίκη.

Στη θέση των καταργούμενων δρομολογίων, και εφόσον υπάρχει ζήτηση, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, θα δρομολογηθούν λεωφορεία. Συγκεκριμένα, αυτό θα γίνει στις γραμμές Αθήνα – Καλαμάτα – Αθήνα (χωρίς ενδιάμεσες  με ανταπόκριση με IC Express), Καλαμπάκα – Γρεβενά – Ιωάννινα – Καλαμπάκα (!) και Λαμία – Καρπενήσι – Λαμία. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επισημαίνει ότι κατ’ αυτόν τον τρόπο για πρώτη φορά θα συνδεθεί η Στερεά Ελλάδα και η Θεσσαλία με το διεθνές αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» μέσω μετεπιβίβασης στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών, ενώ σημειώνει ότι από το καλοκαίρι του 2011 τα τρένα θα συνδεθούν και με το λιμάνι του Πειραιά.

Οσον αφορά τα εισιτήρια, αυτά αυξάνονται για να φθάσουν το ύψος των κομίστρων του ΚΤΕΛ. Συγκεκριμένα, στο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη με Intercity το εισιτήριο θα διαμορφωθεί από τα 36,30 στα 55,20 ευρώ, ενώ δίδεται η υπόσχεση για ταξίδι μικρότερο των 5 ωρών. Αντίστοιχα, το απλό δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα διαμορφωθεί στα 39 ευρώ, όσο δηλαδή κάνει και το ΚΤΕΛ, ενώ η τιμή στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Καλαμπάκα από τα 8,90 εκτοξεύεται στα 15 ευρώ, όταν στο ΚΤΕΛ στοιχίζει 17 ευρώ.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr