Ομιλία της Κατερίνας Παπακώστα για την ιδιωτική εκπαίδευση

0 207

Χαρακτηριστική η σημερινή τοποθέτηση της Βουλευτή Τρικάλων Κ. Παπακώστα, επί του Νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναφορικά με την ιδιωτική εκπαίδευση, με αιχμηρό τόνο προς τις αντιπολιτευτικές θέσεις.

Ως μέλος της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων, η Βουλευτής Τρικάλων της ΝΔ Κατερίνα Παπακώστα – Παλιούρα, με έντονη συμμετοχή στην κοινοβουλευτική δραστηριότητα αφού τοποθετήθηκε αρχές Ιουλίου, στο Νομοσχέδιο με θέμα την  ενίσχυση της Δημόσιας Εκπαίδευσης, στη σημερινή συζήτηση και ψήφιση του Νομοσχεδίου για την Ιδιωτική Εκπαίδευση και άλλες επείγουσες διατάξεις, στήριξε με την τοποθέτησή της, τις προς ψήφιση διατάξεις.

Έπειτα από το αντιπολιτευτικό κλίμα που δημιουργήθηκε μέσα από τη συζήτηση επί του Νομοσχεδίου, η κα. Παπακώστα με την ομιλία της ανταπάντησε για όσα ακούστηκαν από την αξιωματική αντιπολίτευση.

Μεταξύ άλλων ανέφερε τα εξής:

«Ενώ η κυβέρνηση της ΝΔ, προχωρά στην προσπέλαση των αγκυλώσεων στον τομέα της ιδιωτικής εκπαίδευσης, στην προσθήκη διατάξεων με γνώμονα την βελτίωση των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών από τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια όπως επίσης και τη διασφάλιση ενός πιο σταθερού επαγγελματικού καθεστώτος για τους εκπαιδευτικούς και πιο αξιόπιστου εκπαιδευτικού συστήματος για τους γονείς. 

Ο ΣΥΡΙΖΑ, από την άλλη με σταθερές τις ιδεοληψίες, κάνει λόγο για «σούπερ μάρκετ» εμπορευματοποίησης ανισότητας ανάμεσα στις κοινωνικές τάξεις. Ένα είναι το βέβαιο, δεν σκεπτόμαστε σε βάρος της δημόσιας εκπαίδευσης, πρώτα φροντίσαμε να νομοθετήσουμε για τα αυτονόητα, που δεν πράξατε τόσα χρόνια ως ένθερμοι υποστηρικτές της και έπειτα διασφαλίζουμε ένα καλύτερο πλαίσιο για την ιδιωτική εκπαίδευση.

Εξισορροπούμε το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας και δεν το χωρίζουμε σε στρατόπεδα καλών – κακών, αριστερών – δεξιών.

Η ίδρυση και λειτουργία ιδιωτικών σχολείων έχει απασχολήσει την ελληνική πολιτεία ήδη από το Πολιτικό Σύνταγµα του 1827 , µε το άρθρο 20 του οποίου θεσπίστηκε η αρχή της ελευθερίας της ιδιωτικής εκπαίδευσης.

Υπό αυτό το πρίσµα όµως, εφόσον υπάρχουν ιδιώτες οι οποίοι επιλέγουν να επενδύσουν στην εκπαίδευση και να υποστηρίξουν τη διαδικασία αναβάθµισης του βιοτικού επιπέδου της χώρας θα πρέπει να αντιµετωπίζονται τουλάχιστον ως ισότιµοι συνοµιλητές και ως αρωγοί της Πολιτείας.

Τις τελευταίες ημέρες, ακούστηκε σε κάποια από τις συνεδριάσεις της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων, πως η κυβέρνηση της ΝΔ ο,τι είναι ιδιωτικό το θεωρεί καλό και ο,τι είναι δημόσιο το έχει για πέταγμα. 

Ας επισημανθεί  στους συναδέλφους της αντιπολίτευσης, πως  μέσα σε ένα μήνα νομοθετήσαμε για την αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης και την αναπροσαρμογή της στις επιταγές του σήμερα, με δυνατότητα σε κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα οι μαθητές να καλλιεργούν και να αναπτύσσουν τις δεξιότητές τους, να έρχονται σε επαφή με την τεχνολογία και την γλωσσική διδασκαλία, δυνατότητες που επί 5, 5 χρόνια ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, οι γονείς πλήρωναν από την τσέπη τους προκειμένου να τις παρέχουν στα παιδιά τους.

 Όμως, παρόλο αυτά εσείς στηρίζατε τη δημόσια εκπαίδευση, ακρωτηριάζοντάς την και στηλιτεύοντας τις παρεχόμενες γνώσεις στους μαθητές.

Ως μια φιλελεύθερη και ορθολογιστική κυβέρνηση, λοιπόν, φέρνουμε τα Νομοσχέδια του Υπουργείου Παιδείας με στόχο μας να προάγουμε τους μαθητές στο υψηλότερο βάθρο, να στηρίξουμε τους εκπαιδευτικούς για την συνεισφορά τους στην κοινωνία και να καταστήσουμε πιο αξιόπιστο εκπαιδευτικό σύστημα για τους γονείς.

 Για όποια τους επιλογή έχουμε νομοθετήσει υπεύθυνα και με γνώμονα την βέλτιστη παροχή γνώσης στα παιδιά μας. Επομένως, ο,τι ήταν για πέταγμα, κ. συνάδελφοι, το απέβαλε η κοινωνία από μόνη της, πριν από ένα χρόνο.»

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.