Ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Σωτήρης Φαμίσης σε σεμινάριο για την τουριστική προβολή

Το διήμερο 26 και 27 Μαρτίου 2015 διοργανώθηκε από την Περιφέρεια Αττικής διήμερο εντατικό σεμινάριο

0 318

Το διήμερο 26 και 27 Μαρτίου 2015 διοργανώθηκε από την Περιφέρεια Αττικής διήμερο εντατικό σεμινάριο

Το διήμερο 26 και 27 Μαρτίου 2015 διοργανώθηκε από την Περιφέρεια Αττικής διήμερο εντατικό σεμινάριο με τίτλο «Σχεδιασμός της τουριστικής προβολής και ανάπτυξης σε τοπικό επίπεδο» που απευθυνόταν -μεταξύ άλλων- και σε εκπροσώπους συλλογικών φορέων, ενώσεων, οργανισμών, αναπτυξιακών εταιριών και επιμελητηρίων που ασχολούνται με θέματα τουρισμού.

Στόχος του σεμιναρίου, στο οποίο εισηγητής ήταν ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών & Σύμβουλος Τουριστικού Μάρκετινγκ, ήταν η παροχή εξειδικευμένης τεχνογνωσίας σε θέματα σχεδιασμού και ανάπτυξης του τουριστικού προϊόντος, προτείνοντας ταυτόχρονα με επιστημονικό αλλά και πρακτικό τρόπο αποτελεσματικές και σύγχρονες εξειδικευμένες μεθόδους τουριστικής προβολής και σχεδιασμού.

Τις εργασίες του σεμιναρίου παρακολούθησε και ο προσφάτως εκλεγείς Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Τρικάλων, Σωτήρης Φαμίσης, ο οποίος ενημερώθηκε για τον αποτελεσματικότερο χειρισμό των ζητημάτων της τουριστικής προβολής και εν γένει της τουριστικής ανάπτυξης για την περιοχή μας μαθαίνοντας τα επιμέρους βήματα για την εκπόνηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ, καθώς και τις πρακτικές πτυχές για την υλοποίησή του.

Το πρόγραμμα του σεμιναρίου περιλάμβανε τις παρακάτω θεματικές:

Πέμπτη, 26 Μαρτίου 2015
• Εξελίξεις και ισορροπίες στην ελληνική και παγκόσμια τουριστική αγορά
• Έρευνα και ανάλυση της τουριστικής αγοράς
• Ανάλυση των τοπικών δεδομένων ενός τουριστικού προορισμού
• Τα βήματα του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ
• Ανάπτυξη τοπικού τουριστικού brand για έναν προορισμό
• Ανάπτυξη και υλοποίηση ενός επικοινωνιακού προγράμματος για τουριστικό προορισμό

Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2015
• Παραγωγή content για τις ανάγκες του τουριστικού μάρκετινγκ
• Ανάπτυξη ισχυρής διαδικτυακής παρουσίας για έναν τουριστικό προορισμό
• Δημόσιες σχέσεις και ενέργειες δημοσιότητας
• Συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις
• Οικονομικός προγραμματισμός για την τουριστική προβολή μιας περιοχής
• Πρακτικά θέματα ως προς την εσωτερική οργάνωση και στελέχωση ενός φορέα που σχεδιάζει και υλοποιεί ένα πρόγραμμα τουριστικής προβολής
• Πρακτικά θέματα ως προς τη συνεργασία ενός φορέα µε αναδόχους και εξωτερικούς συνεργάτες στο πλαίσιο της τουριστικής προβολής
• Μελέτες περιπτώσεων

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr