Συνελήφθη, σήμερα (12-05-2026) τις μεταμεσονύκτιες ώρες στα Τρίκαλα, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Τρικάλων, ανήλικος ημεδαπός, διότι κατελήφθη να οδηγεί επικίνδυνα δίκυκλη μοτοσικλέτα, θέτοντας σε κίνδυνο λοιπούς χρήστες-πράγματα του οδικού δικτύου.






Αυτού του είδους οι νυχτερινές ενοχλήσεις θα γίνουν ακόμη πιο συχνές όταν δεν θα έχουν πλέον πρόσβαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης…
«Πρέπει να βρούμε τρόπους να κρατάμε τον εαυτό μας απασχολημένο και η ενόχληση όλων είναι ο τρόπος μας να εκφραζόμαστε!»