Νίκος Λέγκας – Να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα προσπαθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

«Εξηγήσεις» για την αντικατάσταση της απευθείας σύνδεσης Καλαμπάκας- Αθηνών- Καλαμπάκας (IC 47/48) με ανταποκρινόμενο τρένο επιχειρεί να δώσει το αρμόδιο Υπουργείο απαντώντας στην πρώτη από τις δύο ερωτήσεις που κατέθεσε προσφάτως για το θέμα ο βουλευτής Τρικάλων της Νέας Δημοκρατίας Ν. Λέγκας.

0 247

«Εξηγήσεις» για την αντικατάσταση της απευθείας σύνδεσης Καλαμπάκας- Αθηνών- Καλαμπάκας (IC 47/48) με ανταποκρινόμενο τρένο επιχειρεί να δώσει το αρμόδιο Υπουργείο απαντώντας στην πρώτη από τις δύο ερωτήσεις που κατέθεσε προσφάτως για το θέμα ο βουλευτής Τρικάλων της Νέας Δημοκρατίας Ν. Λέγκας.

«Εξηγήσεις» για την αντικατάσταση της απευθείας σύνδεσης Καλαμπάκας- Αθηνών- Καλαμπάκας (IC 47/48) με ανταποκρινόμενο τρένο επιχειρεί να δώσει το αρμόδιο Υπουργείο απαντώντας στην πρώτη από τις δύο ερωτήσεις που κατέθεσε προσφάτως για το θέμα ο βουλευτής Τρικάλων της Νέας Δημοκρατίας Ν. Λέγκας.

Στην εν λόγω απάντηση ο αρμόδιος Υπουργός, επικαλούμενος στοιχεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, επιχειρεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, αποφεύγοντας να απαντήσει επί της ουσίας των επιχειρημάτων που έθετε ο αν. τομεάρχης ανάπτυξης της αξιωματικής αντιπολίτευσης αλλά και ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων.

Ολόκληρη η απάντηση έχει ως εξής:

Η κυκλοφορία της αμαξοστοιχίας 47/48, επανεξετάστηκε αμέσως μετά την 19.06.2011, οπότε επανακυκλοφόρησε και διαπιστώθηκε ότι

α) η αμαξοστοιχία 47 από Καλαμπάκα κυκλοφορεί σε ζεύξη με την αμαξοστοιχία 51 από Θεσσαλονίκη (ζεύξη σε Παλαιοφάρσαλο) και αντίστοιχα η αμαξοστοιχία 48 κυκλοφορεί σε ζεύξη με την 58 (ζεύξη από Ρέντη – απόζευξη στον Παλαιοφάρσαλο). Η αμαξοστοιχία 47 εκτελεί απευθείας το δρομολόγιο Καλαμπάκα – Αθήνα, η 51 το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα, η 48 το δρομολόγιο Αθήνα – Καλαμπάκα και η 58 το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη.

Οι συζευγμένες αμαξοστοιχίες παρουσίασαν σημαντικές καθυστερήσεις μέχρι στιγμής, ο μέσος όρος των οποίων  ανέρχεται σε 51 λεπτά για την 47/51 και 65 λεπτά για την 48/58. Το γεγονός αυτό δημιουργεί ιδιαίτερο πρόβλημα στο ζεύγος 51/58, το οποίο στον αρχικό σχεδιασμό του έχει προβλεφθεί να αποτελέσει μια γρήγορη σύνδεση μεταξύ Θεσσαλονίκης – Αθήνας και αντίστροφα με αγορά – στόχο κυρίως το επιχειρηματικό επιβατικό κοινό, το οποίο προαγοράζει εισιτήρια μέσω Διαδικτύου και θα ταξιδεύει αυθημερόν μεταξύ Αθήνας-Θεσσαλονίκης-Αθήνας.

β)  ο πελάτης της Καλαμπάκας από Αθήνα θα επιβιβάζεται πλέον στην αμαξοστοιχία 58. Στη συνέχεια,   στον   Παλαιοφάρσαλο   θα   γίνεται  αναμεταβίβαση του σε τοπική αμαξοστοιχία, σε ανταπόκριση της ανερχόμενης αμαξοστοιχίας 58. Αντίστροφα προς την Αθήνα, αντί της 47 θα κυκλοφορεί τοπική αμαξοστοιχία, η οποία στον Παλαιοφάρσαλο θα αναμεταβιβάζει τον επιβάτη στην κατερχόμενη πρωινή αμαξοστοιχία 51 από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν επιθυμεί  να απομονωθεί σιδηροδρομικά η περιοχή της Δυτικής Θεσσαλίας από την Αθήνα, με διατήρηση ενός μόνον πρωινού δρομολογίου (884/885). Κατά συνέπεια επιλέχθηκε η λύση της διατήρησης της απογευματινής σύνδεσης με ανταπόκριση στον Παλαιοφάρσαλο. Στην περίπτωση αυτή, το τοπικό τρένο Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας και αντίστροφα θα αναμένει τις αμαξοστοιχίες του άξονα, με στόχο την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού της Δυτικής Θεσσαλίας.

Επειδή από την πλευρά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θεωρείται ότι το επιβατικό κοινό της Δυτικής Θεσσαλίας  θα ανταποκριθεί θετικά στην ευνοϊκότερη τιμολόγηση των 51 και 58 αμαξοστοιχιών για τις ανταποκρίσεις προς/από Καλαμπάκα, χωρίς απαραίτητα να είναι αντίθετο σε διαδικασίες αναμεταβίβασης και επειδή στην πράξη δεν χάνει το δρομολόγιο από και προς Καλαμπάκα, το τελικό αποτέλεσμα θα είναι θετικό και για το επιβατικό κοινό της Δυτικής Θεσσαλίας αλλά και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.