Νέα τηλεφωνική απάτη σε εξέλιξη στον Δήμο Μετεώρων!

0 3.214

“Καλημέρα σας η κα. …;”, έτσι ξεκίνησε η τηλεφωνική επικοινωνία δήθεν εργαζομένου του ΔΕΔΔΗΕ με συμπολίτισσα μας με το νέο κόλπο που κερδίζει έδαφος στις τηλεφωνικές απάτες.

Το μεσημέρι της Πέμπτης, άγνωστος κάλεσε στο προσωπικό κινητό αναγνώστη της ιστοσελίδας μας σχετικά με διόρθωση που χρειάζεται η αίτηση αναδρομικών για το ρεύμα (powerpass), ενώ το συγκεκριμένο πρόσωπο δεν είχε κάνει καν αίτηση!

Ο καλών δήλωσε εργαζόμενος στον ΔΕΔΔΗΕ και συγκεκριμένα στο τμήμα εγκρίσεων! Ζήτησε IBAN για άμεση δήθεν καταβολή ποσού 201€, αλλά με βάση παρόμοια περιστατικά που έχουν συμβεί σε όλη τη χώρα η επόμενη κίνηση του “εργαζομένου της ΔΕΔΔΗΕ” με το πρόσχημα του λάθους στην αίτηση θα ήταν αποσπάσει κωδικούς e-banking, όπως έγινε πρόσφατα στην Αχαΐα και την Ηλεία με λεία πάνω από 72.000€!

Να επισημάνουμε ότι ο πρόεδρος των τεχνικών ΔΕΗ Κώστας Μανιάτης, για ενημέρωση και προφύλαξη του κοινού, δήλωσε πρόσφατα στο OPEN ότι κανένας εργαζόμενος του ομίλου ΔΕΗ δεν καλεί και δεν εισέρχεται σε σπίτια για τέτοια θέματα!

Παρακαλούμε να είστε ιδιαιτέρως προσεκτικοί, ενώ για το περιστατικό έχει ενημερωθεί και το Α.Τ. Μετεώρων.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr