Μια επιτυχημένη ημερίδα Διδακτικής των Μαθηματικών στο 2ο Γυμνάσιο Καλαμπάκας

Οι καθηγητές Μαθηματικών των Γυμνασίων Καλαμπάκας, Αμπελίων, Οξύνειας, Πρίνους, και Βαλτινού μετά από πρόσκληση του Σχολικού Συμβούλου Μαθηματικών κ. Ντρίζου Δημητρίου συγκεντρώθηκαν στο 2ο Γυμνάσιο Καλαμπάκας , που είναι το μοναδικό πιλοτικό Γυμνάσιο για τον Νομό Τρικάλων, για να παρακολουθήσουν τις εργασίες επιμορφωτικής ημερίδας Διδακτικής των Μαθηματικών.

0 456

Οι καθηγητές Μαθηματικών των Γυμνασίων Καλαμπάκας, Αμπελίων, Οξύνειας, Πρίνους, και Βαλτινού μετά από πρόσκληση του Σχολικού Συμβούλου Μαθηματικών κ. Ντρίζου Δημητρίου συγκεντρώθηκαν στο 2ο Γυμνάσιο Καλαμπάκας , που είναι το μοναδικό πιλοτικό Γυμνάσιο για τον Νομό Τρικάλων, για να παρακολουθήσουν τις εργασίες επιμορφωτικής ημερίδας Διδακτικής των Μαθηματικών. Οι καθηγητές Μαθηματικών των Γυμνασίων Καλαμπάκας, Αμπελίων, Οξύνειας, Πρίνους, και Βαλτινού μετά από πρόσκληση του Σχολικού Συμβούλου Μαθηματικών κ. Ντρίζου Δημητρίου συγκεντρώθηκαν στο 2ο Γυμνάσιο Καλαμπάκας , που είναι το μοναδικό πιλοτικό Γυμνάσιο για τον Νομό Τρικάλων, για να παρακολουθήσουν τις εργασίες επιμορφωτικής ημερίδας Διδακτικής των Μαθηματικών.

Στην ημερίδα συμμετείχε και ο μαθηματικός του Μουσικού Γυμνασίου Καρδίτσας κ. Βλάστος Αιμίλιος.

Το 1ο μέρος της ημερίδας περιελάμβανε διδασκαλία Μαθηματικών από την καθηγήτρια Σμαρώ Νάκη με την συμβολή των νέων τεχνολογιών και η οποία απέδωσε εξαίρετα διδακτικά αποτελέσματα. Η διδασκαλία πραγματοποιήθηκε σε μαθητές της Α’ Γυμνασίου και είχε ως θέμα: «Παράλληλες ευθείες που τέμνονται από άλλη ευθεία».

Το σενάριο που υλοποιήθηκε δεν αποτελεί μόνο μια καινοτομία στο παραδοσιακό πλαίσιο της διδασκαλίας της συγκεκριμένης ενότητας των Μαθηματικών αλλά φιλοδοξεί:

Να συμβάλλει στην αλλαγή- βελτίωση της στάσης των μαθητών απέναντι στα Μαθηματικά και στη διαδικασία προσέγγισής τους.

Να βοηθήσει τους μαθητές να συνειδητοποιήσουν ότι τα Μαθηματικά μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο διερεύνησης και μάλιστα κάθε μαθητής μπορεί να δοκιμάσει στο πλαίσιο αυτό τις δικές του ιδέες και να καταλήξει στα δικά του συμπεράσματα τα οποία πρέπει να έχουν την ανάλογη κοινωνική αποδοχή (στο πλαίσιο της τάξης) και την επιστημονική τεκμηρίωση.

Να συμβάλλει στην αλλαγή της στάσης των μαθητών απέναντι στη μάθηση, με την ομαδική εργασία και τη συγκροτημένη συνεργασία μεταξύ των μαθητών της κάθε ομάδας.

Τέλος ο εκπαιδευτικός που θα εντάξει στη διδασκαλία του το προτεινόμενο σενάριο θα έχει την ευκαιρία να δοκιμάσει σύγχρονες διδακτικές και παιδαγωγικές μεθόδους οι οποίες θα συμβάλλουν στη βελτίωση της στάσης του απέναντι στην καθημερινή σχολική διαδικασία. Θα διδάξει σημαντικές έννοιες των Μαθηματικών στο πλαίσιο του σεναρίου το οποίο προβλέπει ατμόσφαιρα ερευνητικού εργαστηρίου.

Μετά την διδασκαλία ακολούθησε εποικοδομητικός διάλογος του Σχολικού Συμβούλου

Κ. Ντρίζου με όλους τους καθηγητές οι οποίοι παρακολούθησαν το μάθημα.

Αναλύθηκαν στη συνέχεια η φιλοσοφία και οι στόχοι του νέου προγράμματος σπουδών του Γυμνασίου το οποίο κατά πάσα πιθανότητα με την έναρξη της νέας Σχολικής χρονιάς θα επεκταθεί σε όλα τα Γυμνάσια της χώρας.

Μετά από όλα αυτά οι καθηγητές και ο Σχολικός Σύμβουλος επισκέφθηκαν τις αίθουσες διδασκαλίας του Σχολείου και τα εργαστήρια τα οποία έχουν οργανωθεί από τον Διευθυντή του Σχολείου κ. Λαδά Γεώργιο.

2o gym hm1

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr