Μειωμένες οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών

Στην τελική ευθεία βρίσκεται η διαδικασία των προσλήψεων εκπαιδευτικών μετά την ανάρτηση από το υπουργείο Παιδείας των πινάκων αναπληρωτών την Παρασκευή.

0 144

Στην τελική ευθεία βρίσκεται η διαδικασία των προσλήψεων εκπαιδευτικών μετά την ανάρτηση από το υπουργείο Παιδείας των πινάκων αναπληρωτών την Παρασκευή. Στην τελική ευθεία βρίσκεται η διαδικασία των προσλήψεων εκπαιδευτικών μετά την ανάρτηση από το υπουργείο Παιδείας των πινάκων αναπληρωτών την Παρασκευή. Ωστόσο, η αγωνία χιλιάδων ενδιαφερομένων έχει φτάσει στο αποκορύφωμα, λόγω της φετινής μείωσης των προσλήψεων.

Όπως αναφέρουν “Τα Νέα”, το υπουργείο δήλωσε ότι φέτος θα διοριστούν περίπου 3.000 εκπαιδευτικοί, οι μισοί σε σχέση με πέρσι, ενώ άλλοι 3.000 θα προσληφθούν τη σχολική χρονιά 2011-2012. Ακόμη φέτος θα προσληφθούν περίπου 4.000 αναπληρωτές.

Την ίδια στιγμή, το υπουργείο Παιδείας έρχεται αντιμέτωπο με την αποχώρηση περίπου 10.000 εκπαιδευτικών που έχουν καταθέσει αιτήσεις για συνταξιοδότηση.

Η απειλή να ξεκινήσουν τα σχολεία με χιλιάδες κενά είναι άμεση και το υπουργείο ετοιμάζει μέτρα για την αντιμετώπιση της κατάστασης.

Κατ’ αρχήν, δείχνει τον δρόμο της επιστροφής στα σχολεία σε 5.000 εκπαιδευτικούς που μέχρι πέρσι τους χρησιμοποιούσε για να καλύπτει πραγματικές ή πλασματικές ανάγκες σε διάφορους φορείς του υπουργείου, όπως την Κεντρική Υπηρεσία, τις Διευθύνσεις και τα Γραφεία Εκπαίδευσης, τον ΟΕΕΚ, την Ακαδημία Αθηνών, τις Βιβλιοθήκες, τα Πανεπιστήμια κ.λπ. Μαζί τους και αρκετές εκατοντάδες που επιστρέφουν αναγκαστικά από σχολεία του εξωτερικού.

Επίσης, θα συγκροτηθούν τμήματα με πάνω από 25 μαθητές στην τάξη, ενώ θα αυξηθεί και το ωράριο των εκπαιδευτικών.

Τέλος θα καθιερωθεί η δεύτερη ειδικότητα του εκπαιδευτικού (π.χ. ένας κοινωνιολόγος που έχει και πτυχίο Φιλολογίας να παίρνει ως δεύτερη ανάθεση φιλολογικά μαθήματα), ενώ θα γίνονται μετακινήσεις από την Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Newsroom ΔΟΛ

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.